تاریخ انتشار:۱۵:۲۰ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
عصر دنا: فرماندار مارگون گفت، عملیات اجرایی مرکز بستردرمانی ۱۰ تختخوابی شهر مارگون با مشارکت خیر لبنانی آغاز شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مختار اندرخور افزود: عملیات اجرایی خاکبرداری این مرکزدرمانی آغاز شده و براساس برنامه ریزی صورت گرفته بستردرمانی ۱۰ تختخوابی شهر مارگون و یک کلنیک تخصصی در طبقه دوم این طرح اجرا می شود.

فرماندار مارگون تاکیدکرد:"عباس فواز "خیرنیکوکارشهروند کشور لبنان ( سرمایه گذار کارخانه سیمان مارگون) احداث و تجهیز این مرکز بستر درمانی را به عهده گرفته است.

اندرخور با اشاره به اینکه میزان هزینه مورد نیاز ساخت مرکز بستر درمانی شهر مارگون یکهزار میلیارد ریال برآورد شده تاکید کرد:تمامی اقدام های مطالعاتی و طراحی نقشه برای ساخت این بستر درمانی تهیه شده است.

وی با اشاره به اینکه مردم شهرستان ۲۱ هزار نفری مارگون برای استفاده از امکانات درمانی فاصله ۶۰ کیلومتری شهر مارگون تا یاسوج را در مسیری سخت پیمایش می کنند ابرازامیدواری کرد: این زیرساخت ها بتواند گامی برای تحقق رفاه و ارتقای سلامت شهروندان این شهرستان باشد.

خدمات دولت سیزدهم در حوزه سلامت و درمان مارگون

فرماندار مارگون خاطرنشان کرد: مستقر شدن پنج پزشک عمومی و متخصص در مراکز درمانی و جامع سلامت شهری و روستایی و تجهیز خانه های بهداشت شهرستان به وسایل پزشکی با ۲۵ میلیارد ریال اعتبار و اخذ مجوز مرکز ترک اعتیار شهر مارگون از خدمات مهم دولت سیزدهم در حوزه بهداشت و سلامت این خطه در ۲ سال اخیر تاکنون بوده است .

اندرخور عنوان کرد: در دوران فعالیت دولت سیزدهم همچنین آزمایشگاه تشخیص طبی، ساختمان پزشکان و رادیولوژی شهر مارگون با ۲۴ میلیارد ریال اعتبار احداث و بهره برداری شده است.

مارگون با جمعیتی حدود ۲۱ هزار نفر در فاصله حدود ۶۰ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد قرار دارد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین