تاریخ انتشار:۱۵:۲۹ - ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
عصر دنا: مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک میلیون و ۴۷۳ هزار تن انواع کالا از سال گذشته و از مبادی این استان جا به جا شده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش پایگاه خبری عصر دنا به نقل از  اداره کل راهداری و حمل و نقل کهگیلویه وبویراحمد حمیدرضا پیمانجو افزود: جابه جایی این میزان کالا در کهگیلویه و بویراحمد در قالب ۱۰۴ هزار و ۸۸۲ سفر انجام شد.

وی بدون اشاره به آمار و ارزش ریالی کالاهای جابه جا شده، بیان کرد: سیمان، محصولات کشاورزی و مواد معدنی از جمله کالاهای جابه جا شده در این مدت در کهگیلویه و بویراحمد است.

 

پیمانجو تصریح کرد: ۴۲ شرکت مسافربری ، ۲۰ شرکت های حمل و نقل کالا و چهار هزار نفر راننده در حوزه حمل و نقل در استان کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می‌کنند.

وی اظهار کرد: تاکنون برای یک هزار و ۷۵۱ دستگاه از انواع کامیون در استان کارت هوشمند ناوگان صادر شد و برای یک هزار و ۹۹۷ نفر راننده در حوزه حمل و نقل کالا در دست اقدام است.

پیمانجو اضافه کرد: کهگیلویه و بویراحمد به عنوان یک پل ارتباطی بنادر جنوبی را به نیمه شمالی و مرکزی کشور متصل می کند.

وی عنوان کرد: با ساماندهی حمل و نقل کالا و فراهم کردن زمینه مناسب برای کامیون داران کهگیلویه و بویراحمد می توان بخش حمل و نقل این استان را تا حد قابل ملاحظه ای شکوفا کرد.

کهگیلویه و بویراحمد ۶ هزار و ۱۳۹ کیلومتر جاده اصلی، فرعی و چهارخطه دارد که از این میزان پنج هزار و ۴۲۰کیلومتر آن فرعی و روستایی است.

استان کهگیلویه و بویراحمد با جمعیتی ۷۲۶هزار نفر جمعیت دارای ۹ شهرستان ، ۱۷ بخش و یکهزار و ۶۷۰ روستای دارای سکنه در جنوب غربی ایران واقع شده است.

کهگیلویه وبویراحمد با بیش از ۱۶ کیلومتر مربع یک درصد مساحت کشور را در اختیار دارد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین