تاریخ انتشار:۱۵:۳۳ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
عصر دنا: مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: به منظور دستگیری از نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد استان، ۳۰۰۰ بسته‌ی یک و نیم کیلویی گوشت قرمز با همت مرکزنیکوکاری «سمت خدا» در بین مددجویان توزیع شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش پایگاه خبری عصر دنا؛ قباد مبشری با بیان این خبر اظهار داشت: مرکزنیکوکاری «سمت خدا» و ویژه برنامه سمت خدا، در اقدامی خداپسندانه و با هدف حمایت از خانواده‌های نیازمند، اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های گوشت قرمز کرده است.

وی گفت: در همین راستا 3000 بسته یک و نیم کیلوگرمی گوشت قرمز در مجموع 4500 کیلوگرم به ارزش دو میلیارد و 400 میلیون تومان با مشارکت مرکز نیکوکاری سمت خدا تهیه و بین نیازمندان ده اداره از مناطق محروم تر استان و با اولویت زنان سرپرست خانوار، ایتام و سالمندان توزیع شد. 

مبشری بیان کرد: یکی از مهمترین اقدامات کمیته امداد، توسعه و جلب مشارکت های مردمی است و تأسیس مراکز نیکوکاری در همین راستا بوده است. 

وی افزود: مراکزنیکوکاری در سطح ملی و استانی با نگاه محله محور سعی دارند تا نیازمندی خانواده‌های بی‌بضاعت را رفع کرده و نسبت به حمایت همه جانبه از آنها تلاشی مضاعف داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر از همراهی خیران و نیکوکاران با کمیته امداد، گفت: امیدواریم با همراهی خیران و نیکوکاران و با محوریت مراکزنیکوکاری بتوانیم بخشی از نیازمندی ها و مشکلات خانواده‌های نیازمند و محروم را رفع کنیم. 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.