تاریخ انتشار:۱۳:۰۳ - ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
عصر دنا: اجرای نمایش در سال جدید با نمایش عواقب روشنفکری در گچساران آغاز شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
به گزارش عصردنا،  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران اظهار داشت: نمایش عواقب رو شنفکری به نویسندگی. کارگردانی وبازیگری حمزه نام آور در گچساران به روی صحنه رفت.
اورنگ نارکی افزود: این نمایش کاری از (گروه تئاترکار دهدشت) با مجوز شورای نظارت و ارزشیابی نمایش به مدت دو روز به اجرا در آمد که مورد توجه هنردوستان و مخاطبین قرار گرفت.
وی گفت: در حال حاضر۳ نمایش درحال تمرین است که مجور شورای نظارت و ارزشیابی را دریافت کردند و در روز‌های آینده به روی صحنه خواهند رفت.
نارکی در ادامه بر ضرورت گسترش همه رشته‌های فرهنگی وهنری تاکید و بیان کرد: افزایش ظرفیت تولیدمحصولات فرهنگی وهنری برای سال جدید در دستور کار قرار دارد.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین