تاریخ انتشار:۰۹:۵۹ - ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
عصر دنا: رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کنگره شهدای جهادگر استان 20اردیبهشت در دهدشت برگزار می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصردنا، نشست هماهنگی کنگره شهدای جهاد کشاورزی امروز در این سازمان برگزار شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری سومین کنگره شهدای جهادگر استان به میزبانی دهدشت خبر داد.

 

سید علی معتمدی پور در این نشست ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران و انجام عملیات وعده صادق، اظهار داشت: پاسخ کوبنده سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی علاوه بر ایجاد عزت و یکپارچگی در کشور موجب رعب و وحشت دشمنان خارج از کشور شد و امید و غرور ملی را احیا کرد. 

رئبس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در سال گذشته دو یادواره باشکوه شهدای جهادگر استان به مرکزیت شهرستانهای بویراحمد و گچساران برگزار شده از برگزاری سومین یادواره در ۲۰ اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان کهگیلویه خبر داد.

وی برگزاری این یادواره ها را تمرینی برای اجلاسیه شهدای جهادگر در تاریخ ۱۸ مرداد ماه با حضور مقامات عالی کشوری و پس از آن کنگره ملی در مهر ماه دانست و بر به کار بستن همه توان و همت در برگزاری مراسمی در شان شهدا و انجام جهاد تبیین در خصوص ایثار و شهادت با همه ظرفیت تاکید نمود.

این مسئول در ادامه با اشاره به فصل برداشت، سطح سبز استان را رضایت بخش دانست و بر نظارت مسئولین مربوطه به خصوص در زمینه سوخت که طبق دستور وزارت جهاد کشاورزی در سال جاری برون سپاری شده است، تاکید کرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین