کد خبر: ۲۳۲۷۱
تاریخ انتشار:۱۷:۰۳ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
عصر دنا: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۰ طرح بزرگ اقتصادی در استان در دست اجرا داریم، پنج طرح بزرگ هم به بهره برداری رسیده که حتما تحولات بزرگی را رقم می زنند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، سید احسان عسکری روز یکشنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که به ریاست استاندار برگزار شد با اشاره به شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" سال ۱۴۰۳ گفت: قافله توسعه اقتصادی در استان پرشتاب در حال حرکت است.
وی خواستار حمایت های بیش از پیش استاندار در جهت به نتیجه رسیدن طرح های بزرگ اقتصادی شد و گفت: همدلی و مشارکت همه مسئولان زمینه ساز تحقق شعار سال در استان است.
عسکری به عملکرد تیم اقتصادی استان در نوروز ۱۴۰۳ اشاره و عنوان کرد: ثبات بازار استان در نوروز امسال مثال زدنی است البته نوسانات قیمت موضوعی بود که به سیاست های کلان کشور باز می گردد اما کالاهای مورد نیاز مردم در بازار موجود بود و مشکلی در این زمینه نداشتیم.
وی بیان کرد: مشکلاتی در حوزه آرد و نان و همچنین مرغ بود که رفع کردیم و در بحث میوه شب عید رقابت به نحوی بود که شاهد کاهش قیمت میوه شب عید بودیم.
معاون اقتصادی استاندار افزود: عرضه قابل قبول کالا در نمایشگاه های بهاره دیگر اقدام خوب حوزه اقتصادی استان است.
عسکری با اشاره به برگزاری منظم جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گفت: سال گذشته جلسات کارگروه موانع تولید به خوبی برگزار شد و مشکلات برخی از واحدها رفع و آنها به چرخه تولید بازگشتند.
وی خاطرنشان کرد: مسائل مطرح شده کارخانه سیمان در کمترین زمان ممکن رفع شود تا کارخانه با تمام توان و بدون مشکلی به روند فعالیت خود ادامه دهد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین