کد خبر: ۲۳۱۲۴
تاریخ انتشار:۰۸:۰۵ - ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

اگر چند وقتی است که از زندگی روزمره خسته شده‌اید، فشارهای کاری اعصابتان را خرد کرده‌است و این‌همه سروصدا و شلوغی برایتان غیرقابل‌تحمل شده است، راهی به جز بستن کوله و رفتن ندارید. البته نه رفتن برای همیشه، بلکه برای مدتی فاصله گرفتن از این‌همه دغدغه و هیاهو و آرام شدن و لذت بردن از سفر.

سفر کردن فواید مختلفی برای ما دارد که ازجمله آن‌ها ارضا حس کنجکاوی، ماجراجویی و تجربه کردن یک روز به شیوه­ای جدید، در آب‌وهوا و اقلیمی متفاوت، خوردن غذاها و نوشیدنی‌های جدید و دمخور شدن با مردمی که در طول سال نمی­بینیم.

کشور ایران به دلیل تنوع اقلیمی و قومی که دارد مجموعه‌ای از تجربیات مختلف را برای ما فراهم کرده است شما تنها کافی است که کمی از پول خود را پس‌انداز کنیم و با چند کلیک ساده بلیط هواپیما بخریم.

در این مقاله قصد داریم شما را راهنمایی کنیم که بتوانید از یکی از بهترین مراجع خرید بلیط هواپیما خرید کنید.

سفرمارکت راهی آسان برای تجربه یک پرواز لذت‌بخش

یکی از دغدغه‌های مسافران پیدا کردن بهترین بلیطِ هواپیماییِ ممکن است. این بلیط لازم است با بودجه شما تطابق داشته باشد و از طرفی امکانات و خدمات آن توقعات شما را برآورده کند. بدین منظور شما می‌توانید به وب‌سایتی مراجعه کنید که امکان مقایسه بلیط هواپیمای عرضه شده توسط ۴۵ وب‌سایت مختلف را به شما می‌دهد.

از موتور جستجوی هوشمند تا وجود فیلترهای مختلف و امکان مرتب سازی لیست نتایج جستجو باعث شده که خرید از سفر مارکت یکی از سریع‌ترین و راحت‌ترین شیوه‌های خرید بلیط پرواز داخلی شود؛ بنابراین با وجود سفرمارکت، نمی‌خواهد به چندین وب‌سایت فروش بلیط مراجعه کنید یا وقت خود را صرف مراجعه به دفاتر آژانس هواپیمایی کنید، تنها با چند کلیک بلیط هواپیما عرضه در بازارگردشگری ایران را مشاهده می­کنید.

اگر هم وقت کافی برای نشستن پشت لپ‌تاپ را ندارید، اپلیکیشن آن را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید تا در هرکجا که هستید، در مسیر خانه تا محل کار، مهمانی یا حتی در کافه و رستوران، لیستی جامع از بلیط هواپیمای عرضه‌شده در بازار آنلاین گردشگری ایران را بر روی گوشی هوشمند خود آن‌هم در یک صفحه ببینید و به‌راحتی بتوانید با مقایسه قیمت آن­ها بلیط موردنظر خود را پیدا کنید.

مزایای خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

همان‌طور که در بخش‌های پیشین بیان شد، سفر مارکت یک مارکت پِلِیس یا بازار آنلاین خدمات سفر است که بر پایه یک موتور جستجوی هوشمند کار می‌کند. این موتور جستجو همانند یک مشاور متخصص است که شما محدودیت‌ها و علاقه­هایتان را به او می‌گویید و او هم در سریع‌ترین زمان ممکن از میان چند ده وب‌سایت مختلف می­گردد و متناسب با اطلاعات شما یک لیست از بلیط هواپیمای عرضه شده در بازار گردشگری ایران را در به شما نشان می‌دهد.

از اینجا به بعد بقیه کارها آسان می‌شود. شما کافی است که قیمت بلیط هواپیمایی این لیست را با یکدیگر مقایسه کنید، امکانات و خدمات آن‌ها را بسنجید و شروع به خرید کردن کنید. مزایای سفر مارکت به اینجا ختم نمی‌شود.

  • اگر به دنبال بلیطی می‌گردید که پرواز آن در بازه زمانی خاصی آغاز می‌شود
  • اگر به دنبال بلیط چارتر و لحظه آخری می‌گردید
  • اگر یک کلاس پروازی خاص را مدنظر قرار داده‌اید
  • اگر به دنبال پروازی بدون توقف می‌گردید
  • اگر می‌خواهید از یک ایرلاین خاص بلیت بخرید
  • اگر می‌خواهید مدت زمان سفرتان را خودتان انتخاب کنید

می‌توانید در بخش فیلترها در وب‌سایت و اپلیکیشن سفرمارکت گزینه‌های مربوط به هرکدام از این موارد را انتخاب کنید تا لیست نتایج جستجو متناسب با انتخاب شما تغییر پیدا کند.

سفر مارکت یک پشتیبانی ۲۴ ساعت دارد و کارکنان متعهد و کارآزموده‌ای را برای کمک به شما استخدام کرده است. اگر سیستم پشتیبانی آژانس و وب‌سایت عرضه‌کننده آن بلیت نتوانست مشکلتان را حل کند، می‌توانید از پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعت سفرمارکت استفاده کنید.

سفر مارکت مجوزهای لازم را از ارگان‌های دولتی و معتبر دریافت کرده است. آژانس‌ها و وب‌سایت‌های که با سفر مارکت همراهی می‌کنند نیز جزء معتبرترین آژانس‌ها هستند.

بنابراین، اگر به دنبال یک سفر جذاب و لذت‌بخش به شهرهای داخلی هستید و می‌خواهید با هواپیما که یکی از سریع‌ترین شیوه‌های سفر کردن است، به مقصدتان برسید، سفر مارکت گزینه مناسبی برای شما است. از راحت کردن مراحل خرید تا داشتن پشتیبانی آنلاین و اعتبار و اطمینانی که کسب کرده است، دغدغه‌ها و شک هایی که ممکن است برای خرید کردن پیدا کنید را برطرف می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد تا با خیال راحت و آسوده با صرف کمترین میزان زمان و انرژی مناسب‌ترین بلیط را از میان گزینه‌های مختلف ببینید و خریدی لذت­بخش انجام دهید.

چگونه از سفر مارکت خرید کنیم؟

برای خرید از سفرمارکت تنها کافی است که به وب‌سایت آن به نشانی "safarmarket.com" مراجعه کنید. اگر هم اکثر کارهای خود را با گوشی انجام می‌دهید، بهتر است اپلیکیشن آن را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید تا در کم‌تر از چند دقیقه لیستی از بلیط هواپیمایی عرضه شده در بازار آنلاین سفر در کشور را مشاهده کنید. اپلیکیشن سفرمارکت را می‌توانید از طریق مارکت­های معروفی نظیر گوگل پِلِی، کافه بازار یا سیبچه دانلود کنید.

برای خرید مراحل زیر را دنبال کنید:

1. گزینه «بلیط هواپیما» را در صفحه اول وبسایت سفرمارکت انتخاب کنید و در صفحه بعد اطلاعات اولیه خود را وارد کنید. این اطلاعات شامل موارد زیر می‌شود:

  • شهر مبدأ
  • شهر مقصد
  • تاریخ رفت
  • تاریخ بازگشت
  • تعداد مسافرین
  • کلاس پروازی

در انتها بر روی گزینه «جستجو بلیط» کلیک کنید.

2. در صفحه جدید یک لیست از بلیط­هایی که توسط ایرلاین‌های مختلف، در کلاس‌های پروازی مختلف و به شکل چارتری و سیستمی در بازار عرضه شده‌اند را مشاهده می‌کنید. بخش فیلترها در سمت راست صفحه قرار دارد. با فعال و غیرفعال کردن گزینه‌های آن، لیست نتایج جستجو را کم‌تر می­کنید تا بتوانید سریع‌تر از قبل مناسب‌ترین بلیط هواپیما را پیدا کنید.

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، بر روی هر بلیط ویژگی‌های آن نظیر ساعت شروع پرواز، ساعت پایان پرواز، ایرلاین، نوع بلیط (سیستمی یا چارتری)، قیمت بلیط و مدت زمان سفر نمایش داده شده است. اگر آن بلیت از نوع بیزینس باشد، کلمه «بیزینس» را بر روی آن بلیط مشاهده می‌کنید.

بعد از انتخاب بلیط مورد نظرتان بر روی گزینه «خرید از بین... وب‌سایت» کلیک کنید.

3. در باکس جدید لیستی از وب سایت‌های فروشنده آن بلیط را مشاهده می‌کنید. می‌توانید ارزان‌قیمت‌ترین وب‌سایت را انتخاب کنید و سپس بر روی گزینه «مشاهده و خرید» کلیک کنید.

4. در انتها به وب‌سایت عرضه‌کننده آن بلیط متصل می‌شوید.

جمع­بندی

اگر به دنبال شیوه‌ای راحت، آسان و مطمئن برای خرید بلیط هواپیما هستید، وب‌سایت و اپلیکیشن سفرمارکت در اختیار شما است. با استفاده از آن می‌توانید از وضعیت به‌روز بازار گردشگری ایران آگاه شوید. موتور جستجوی هوشمند آن محدودیت مالی، زمانی و علاقه‌های شما را متوجه می­شود و متناسب با آن لیستی از بلیط­های هواپیما را در یک صفحه به شما نمایش می‌دهد تا به‌راحتی بتوانید با مقایسه قیمت و امکانات آن مناسب‌ترین بلیط را برای خود برگزینید.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین