کد خبر: ۲۲۸۸۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار:۰۰:۱۴ - ۲۱ اسفند ۱۴۰۲
عصر دنا: «سیدجواد هادی اصل» به عنوان جوان برتر کهگیلویه و بویراحمد در حوزه فیلم و تصویرگری معرفی شد
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، در جشنی که به مناسبت تجلیل از جوانان برتر کهگیلویه و بویراحمد توسط سازمان ورزش و جوانان برگزار شد.

جوان فعال و توانمند هم استانی «سیدجواد هادی اصل» به عنوان جوان برتر کهگیلویه و بویراحمد در حوزه فیلم و تصویرگری معرفی شد. 

کمتر کسی است که از فعالیت های داوطلبانه و فداکارانه سیدجوادهادی اصل بی اطلاع باشد ، کسی که در رخداد ها و حوادث مختلف به عنوان امدادگر داوطلب یا فعال محیط زیست نقش مهمی جهت خدمت بی مزد و منت به جامعه داشته است ، از حضور فعال در کشف پیکرهای جانباختگان سانحه سقوط هواپیما تهران یاسوج تا مبارزه با کرونا و آتشسوزی جنگل ها، سیل ،زلزله ،امدادونجات،غواصی و اطلاع رسانی ، تولید مستند های فاخر و ... همواره از جان گذشته بود و پیش قدم برای نجات جان انسان ها تا طبیعت بود.

ثبت تصاویر زیبا‌و‌حیرت انگیز او از پلنگ دنا ، نام و آوازه طبیعت و محیط زیست استان کوهستانی و بکرمان را جهانی کرد ،نام خود را ماندگار و خدمت به علم و فرهنگ سازی در این راستا را سرلوحه قرار داد که بی شک ایشان شایسته دریافت چنین لوح و تجلیلی بود !

عصردنا از طرف خود و جامعه رسانه ای که همواره از هادی اصل به عنوان یک نیروی فرهیخته و ارزشمند در استان و کشور یاد کرده است ، این مقام را تبریک می گوید و برای او آرزوی توفیقات بیشتر می کنیم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
و موحد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
واقعا ممنون از برگزار کننده گان این جشن وزارت ورزش که افرادی رو انتخاب کرد که واقعا مستحق این تجلیل بودن و این تجلیل نتیجه سالها زحمت و پشتکار بدون حمایت و بی چشم داشت اونها بوده.
ص مژهی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
دست مسولین برگزار کننده درد نکنه ما اقای هادی اصل رو میشناسیم واقعا مستحق و شایسته این تجلیل بود چون ایشون سالهای زیادی تلاش بی وقفه و بدون چشم داشت از خودش نشون داده
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین