کد خبر: ۲۲۶۲۱
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار:۱۳:۱۹ - ۲۷ بهمن ۱۴۰۲
امام جمعه کهگیلویه:
عصر دنا: امام جمعه کهگیلویه، سرنوشت این شهرستان و رهایی از مشکلات و چالش‌ها را در گرو رأی دادن برنامه و نه به قومیت و طایفه در انتخابات مجلس دانست.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت اظهار کرد: مراقب باشید ثواب‌هایی که در رجب جمع کرده‌اید در انتخاباتی که بی تقوایی سیاسی دارد از دست ندهید.

امام جمعه کهگیلویه با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری قرار داریم، گفت: نقش خواص از همه تاثیرگذارتر است اگر خواص تدبیر درست داشته باشند، بصیرت سیاسی نشان دهند مردم در انتخاب افراد دقت بیشتری می‌کنند و منافع آن برای ملت ایران است. 

خطیب نماز جمعه دهدشت، قدرت تشخیص و شجاعت در اقدام را از ویژگی خواص برشمرد و افزود: خواص عنصر شتاب دهنده در جامعه هستند باید به میدان تبیین بیایند اینکه برخی بنشینند و بگویند ما کاری به انتخابات نداریم ولی موقع غر زدن کوتاه نیایند، بی بصیرتی است. اگر خواص غفلت کنند ضربه تاریخی سنگینی می‌خوریم. 

وی ادامه داد: امروز اقتدار این نظام شهید سلیمانی‌هاست که فرمود جمهوری اسلامی حرم است اگر از بین برود چیزی از اسلام و شیعه نمی‌ماند.

 

امام جمعه کهگیلویه انتخابات را مهمترین مؤلفه برای تثبیت انقلاب و جمهوریت خواند و به تبیین آفت خواص از منظر رهبر انقلاب پرداخت. 

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر افزود: در ایامی که رسانه‌های دشمن به جنگ با نظام آمده‌اند لازم است خواص نقش خود را ایفا کنند. 

وی با اشاره به اینکه این روزها زمزمه حمله به رفح جنوبی ترین نوار غزه در مرز مصر به گوش می‌رسد، اهمیت این گذرگاه در تأمین کالای مورد نیاز برای ساکنان غزه را یادآور شد و گفت: اگر رژیم صهیونیست به این نوار حمله کند ورود کالا مختل می‌شود. 

 

وی تأکید کرد: دنیا باید بیدار باشد که البته اینها (رژیم صهیونیست) دنیا را فقط خودشان می‌بینند و هر غلطی می‌کند. جهان اسلام قطعا سکوت نخواهد کرد و پای کار خواهد آمدو زوال مقاومت رژیم صهیونیست را زودتر رقم خواهد زد. 

امام جمعه کهگیلویه از حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22بهمن قدردانی کرد و گفت:خداوند را به خاطر عمر در حیات جمهوری اسلامی تحت زعامت رهبری شاکریم الحمدلله رب العالمین. 

وی ادامه داد: مردم برای دفاع از آرمان‌های انقلاب به صحنه آمدند، مردم در ادای تکلیف نسبت به دین در خانه نماندند و قلب امام زمان را شاد کردند. 

خطیب نماز جمعه دهدشت افزود: از مردم شهرستان که راهپیمایی عظیم را انجام دادند و از مسئولینی که برای هماهنگی همکاری کردند و از شهرداری بابت نگاه متفاوت امسال در فضاسازی مسیر راهپیمایی تشکر می‌کنم. 

امام جمعه کهگیلویه روشهای تبلیغات انتخابات در استان را نامناسب دانست و گفت: این هجمه‌ها و تخریب‌ها بیان کلمات ناشایست در تریبون‌ها خلاف اخلاق و قاعده است اجازه ندهید از تریبونها هر حرفی بیان شود. 

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر خطاب به نامزدها در کهگیلویه تصریح کرد: چالش‌ها و مشکلات را همه می‌دانند،یادآوری مشکلات بار روانی مردم را بیشتر می‌کنند اینکه لیست در دست بگیرید و مشکلات را فریاد برنید هنر نیست، راهکار ارایه دهید برنامه برای برون رفت را بگویید تا مردم به شما اعتماد کنند. 

وی ادامه داد: اگر در خودتان توانمندی می‌بیند که بتوانید اشتغال ایجاد کنید اعلام کنید اگر می‌خواهید پروژه‌های راکد و نیمه تمام را جان تازه بدهید برنامه‌هایتان را بگویید.

خطیب نماز جمعه دهدشت گفت: کیست که نداند عدم اختصاص حقابه مارون زنان را کارگر دشت‌های آباد شده از آب مارون کرده است و کیست که از تشنگی دشت‌ها و ضرورت سد آبریز نداند. کیست که نداند در نبود کارخانجات جوانان بیکار ما آواره خوزستان و بوشهر و یزد و.. شده‌اند، برنامه شما برای رهایی از این وضع چیست؟ 

وی خطاب به مردم تأکید کرد: اگر می‌خواهید کهگیلویه از مظلومیت تاریخی نجات پیدا کند به برنامه رأی دهید نه به طایفه. آینده کهگیلویه در دست شماست.

 

انتهای خبر

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
بگ آخه به یکی رای بدیم
همش فقط میگید چطور رای بدین
مگه اون آدمی که شما میگید بین این افراد هست
وقتی دو نفر خوب پرورش ندادین
الان مردم بیان رای بدن به کی بدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
آقای امام جمعه محترم الان کدوم کاندید برنامه داره ؟؟
همش فقط حرف حرف بعداز سی سال این شهرستان و استان توان پرورش دو جوان انقلابی و مومن و متعهد نداشت و نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
فک کنیم باید ایما مدیر و نماینده از بقیه استانل بیاریم وگرنه جوون قابل و شایسته م شهر و استان ایما نی بیا سی نماینده
همش ی بر پبرپتاله
بویراحمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
سال ۷۶در دهدشت درس خواندم بعد از اون زمان امسال به دهدشت سفر کردم تا نسبت به اون روز تغییر خاصی ندارد اون موقع موحد نماینده بود الآن هم خودش هست وعدم پیشرفت کهگیلویه به خاطر تفکرات این پیرسیاست زده است ،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
خوشبحالت حداقل رفتی از اینجا پیشرفت کردی
ما بدبختا چکار کنیم
پ کاکا ها بیومی سی نمایندگی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین