تاریخ انتشار:۰۸:۱۰ - ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
فرماندار کهگیلویه:
عصر دنا: فرماندار کهگیلویه گفت:سپاه پاسداران از برکات نظام حاکمیتی اسلام و یک افتخار برای ما است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، فرماندار و جمعی از کارکنان فرمانداری کهگیلویه در دیدار با پرسنل و فرمانده سپاه به مناسبت میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار را به آنها تبریک گفتند.

سید حمزه محقق‌زاده در این دیدار با بیان اینکه سپاه نهادی ارزشی و انقلابی است که از ابتدا تاکنون در هر جایی که مردم احساس نیاز کنند با قدرت حضور خواهد داشت، تصریح کرد: سپاه در طول همه این سال ها در همه عرصه‌ها اعم از سازندگی، عملیات نظامی، کار فرهنگی ثابت کرده است که مقتدر عمل کرده است.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه پیوسته با سربلندی و افتخار از جایگاهی که در آن قرار گرفته‌‌ام و رشد کرده‌ام یاد می‌کنم، تاکید کرد: در همه قسمت‌های زیر مجموعه سپاه به وضوح موجی از معنویت، خداترسی، توانمندی در خدمتگزاری دیده می‌شود و به تحقیق پاسداران پاسدار ارزش‌ها، معنویت و معارف و اخلاق هستند.

فرماندار کهگیلویه با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران از برکات نظام حاکمیتی اسلام و یک افتخار برای ما است تصریح کرد : صدور جمله تاریخی امام راحل که «ای کاش من هم یک پاسدار بودم » نمایانگر سرمایه معنوی است که امروز در این وادی به برکت ولایت امامین شریفین به درختی تنومند و پر ثمر تبدیل و شهید سلیمانی ها از آن بر خاسته اند.

سرهنگ پاسدار پور بهشت نیز با تاکید بر اینکه مردمی بودن مهمترین امتیاز و افتخار سپاه پاسداران بوده است تصریح کرد: امروز سپاه پاسداران با برخورداری از جایگاه معنوی بی‌نظیر در سطح کشور در بسیاری از حوزه‌ها نقش محوری را ایفا می‌کند.

در پایان این دیدار لوح تقدیری به پاس خدمات ارزنده سپاه پاسداران از طرف فرماندار کهگیلویه به سرهنگ پاسدار پور بهشت اهدا شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین