کد خبر: ۲۲۵۸۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار:۲۱:۲۹ - ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
عصر دنا: جمعی از مردم روستای قیام لنده از حمید شیروزاده کاندیدای جوان حوزه انتخابیه کهگیلویه حمایت کردند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصردنا، در دیدار مردمی حمید شیروزاده جمعی از مردم روستای قیام از توابع لنده از این کاندیدای جوان انتخابات مجلس حمایت کردند.

در این نشست تعدادی از مردم روستای قیام مسیر ارتباطی نامناسب این روستا را یک معضل بزرگ دانسته اند و با بیان اینکه همه نمایندگان دوره های اخیر برای عریض کردن مسیر ارتباطی لنده به قیام و حذف پیچهای تند و پر از شیب این مسیر قول داده اند و هیچ کدام ان را عملی نکرده اند از جوانترین کاندیدای این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی خواستند که در هر جایگاهی قرار می گیرد به فکر خدمتگزاری به مردم باشد و پیگیری امور مردم را سرلوحه کار خود قرار دهد.

در این دیدار مردمی حمید شیروزاده با اشاره به کم کاری و سهل انگاری نمایندگان دوره های گذشته در بحث توسعه و زیرساخت شهری و روستای در سطح شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده عنوان کرد که اب و برق و گاز از نیازهای اولیه زندگی و خدمات نظام اسلامی می باشد و هیچ نماینده و مسئولی حق ندارد به خاطر این امکانات بر مردم منت بگذارد.

وی اظهار داشت: هر وقت نماینده ها توانستند با قوانینی که وضع می کنندو پیگیری هایشان کشاورزی را رونق ببخشند، کارخانه احداث کنند و در شهرهای محل زندگی مان اشتغال ایجاد کنند ان وقت بیایند به مردم عملکرد ارائه دهند و مدعی خدمت گذاری به مردم باشند.

گفتنی ست مردم این روستا در یکی از دوره های انتخابات به دلیل کمبود امکانات و عدم وفای مسئولین در خدمات رسانی از ورود صندوق رای به این روستا جلوگیری کرده بودند.

اعلام حمایت قیامی‌ها از «شیروزاده» کاندیدای جوان انتخاباتاعلام حمایت قیامی‌ها از «شیروزاده» کاندیدای جوان انتخاباتاعلام حمایت قیامی‌ها از «شیروزاده» کاندیدای جوان انتخابات

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
باران کهگیلویه
|
United States of America
|
۰۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
موفق باشید کاندیدای جوان
#از مردم برای مردم
حمید شیروزاده
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
احسنت. همین که پای درد دل مردم روستا می نشینی معلومه که دلسوز مردم هستی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
درود بر کاشیرو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین