کد خبر: ۲۲۴۱۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار:۱۱:۵۸ - ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
عصر دنا: ظهر روز جمعه ۶ بهمن، ماهان ۹ ساله که کلاس چهارم است، برای سر زدن به پدر خود که در مغازه مشغول کار بود، در حال عبور از یکی خیابان های شهر یاسوج مورد حمله دو سگ ولگرد قرار گرفته و زخمی می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، علی صالحی، پدر این کودک در خصوص روز حادثه به خبرنگار ایسنا گفت: ساعت ۱۱ ظهر روز جمعه ششم بهمن ماه ۱۴۰۲ هنگامی که پسر ۹ ساله ام برای سر زدن به مغازه در حال تردد از خیابان شهید خدابخش رستمی یاسوج بود، ناگهان مورد حمله دو سگ ولگرد قرار می گیرد.

وی افزود: پس از شنیدن سر و صدای سگ ها و جیغ و دادهای فرزندم، مردم متوجه شده و به کمک فرزندم شتافتند.

وی افزود: در پی حمله سگ ها، این حیوانات لباس ماهان را گرفته و او زمین خورده که از ناحیه دست و پا دچار مصدومیت شده است اما گازگرفتگی نداشت.

یادآور می شود که چند مدت پیش یک خبرنگار در شهر یاسوج نیز مورد حمله سگ های ولگرد قرار گرفت و همچنین ۲۱ آذرماه امسال نیز یک خانم مورد حمله سگ های ولگرد قرار گرفته است.

گفتنی است که حمله سگ به افراد در شهر یاسوج موضوع جدیدی نیست و روز به روز در حال افزایش است. با توجه به افزایش حضور سگ‌های ولگرد در سطح این شهر و هشدارهای لازم از سوی رسانه ها در این خصوص ضرورت دارد که دستگاههای متولی با نظارت پیگیری دستگاههای نظارتی تا دیر نشده و مرگ ناشی از حمله سگ های ولگرد رخ نداده برای این معضل چاره اندیشی کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
دنای سرافراز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
شهر بی در و پیکر ،مسئولان بی لیاقت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
مسول وجهنم بی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.