تاریخ انتشار:۲۱:۰۳ - ۲۸ دی ۱۴۰۲
عصر دنا: مسوول هسته مشاوره اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:خط تلفنی ۱۵۷۰ اورژانس اجتماعی ویژه دانش آموزان در استان راه اندازی شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، علی پور روستا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: خط ۱۵۷۰ اورژانس اجتماعی دانش آموزی با هدف کمک به دانش‌آموزان، اولیا و همکاران آموزش‌وپرورش برای پاسخ‌گویی به سوالات مربوط به حوزه مشاوره و مداخله در فوریت‌های روانی اجتماعی راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد جزء استان های نخست بود که خط تلفنی اورژانس اجتماعی ۱۵۷۰ در آن راه‌اندازی شده است گفت: این خط در حوزه‌های مشاوره، مداخله در فوریت‌های روانی اجتماعی و راهنمایی برای حضور در مراکز مشاوره و دریافت خدمات مشاوره‌ای از ساعت ۸ تا ۲۰ پاسخ‌گوی دانش‌آموزان، اولیا و همکاران آموزش‌وپرورش است.

پورروستا، با اشاره به اینکه این خط از جنبه‌های مختلف می تواندکمک‌کننده باشد افزود:خط تلفن ۱۵۷۰ آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای و روان شناختی به دانش‌آموزان و والدین در موضوعات مختلفی مانند آسیب های اجتماعی، اضطراری ،افسردگی و اضطراب به صورت رایگان است.

وی ،هزینه تماس با این خط تلفن را رایگان اعلام کرد و گفت: علاوه بر دانش آموزان ساکن در شهرها، دانش‌آموزان روستایی هم که به مرکز شهرستان خود دسترسی ندارند می توانند از طریق خط ۱۵۷۰ مشکلات خود را با مشاوران این مرکز مطرح کنند.

پو‌روستا گفت:در این مرکز همچنین به سوال‌ها در حوزه تحصیل، کنکور، مشکلات خلقی، رفتاری و روان‌شناختی دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها بدون اینکه مشاوران آنها را بشناسند پاسخ داده می‌شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین