تاریخ انتشار:۱۸:۲۷ - ۲۶ دی ۱۴۰۲
عصر دنا: کشتارگاه صنعتی مرغ کهگیلویه و بویراحمد به دلیل کمبود مرغ با مشکل مواجه است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
مدیریت کشتارگاه صنعتی در گچساران گفت: کشتارگاه صنعتی این شهرستان با ظرفیت ۶ هزار قطعه در ساعت مرغ کشتار و روانه بازار مصرف می کند.
سجاد شهیدیان با بیان اینکه این کشتارگاه در ۲ نوبت صبح و شب فعالیت دارد افزود: مرغ مورد نیاز کشتارگاه صنعتی این شهرستان از کهگیلویه و بویراحمد و استان های فارس و بوشهر تامین می شود.
وی ادامه داد: این کشتار گاه صنعتی هم اکنون مرغ مورد نیاز بازار کهگیلویه و بویراحمد و استان های فارس و بوشهرو خوزستان را تامین می کند.
شهیدیان ادامه داد: هم اکنون بیش از ۸۰ نفر به صورت مستقیم و ۲۵۰ نفر به صورت غیر مستقیم در این واحد صنعتی مشغول به فعالیت هستند.
وی اضافه کرد: مهمترین مشکل کنونی این کشتارگاه کمبود مرغ زنده در کهگیلویه و بویراحمد است چون مرغداری های استان پاسخگوی تامین مرغ این واحد صنعتی نیستند.
شهیدیان بیان کرد: در صورت تخصیص اعتبارات در قالب تسهیلات بانکی در این واحد صنعتی طرح سردخانه هزار تنی احداث و تجهیز بخش های بسته بندی و قطعه بندی انجام می شود.
مدیریت کشتارگاه صنعتی مرغ در گچساران افزود: ۳۰ تن مرغ کشتار روز در کشتارگاه صنعتی این شهرستان تولید و روانه بازار استان می شود.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین