کد خبر: ۲۲۰۸۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار:۱۷:۴۰ - ۰۵ دی ۱۴۰۲
عصر دنا: مدیرکل بازرسی و عملکرد استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: درخواست های مردم استان در سفر دوم رئیس جمهور به استان ۲۴۳ هزار و ۸۰۰ مورد است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

قلی پور با بیان اینکه همه درخواست های مردمی ثبت شده و به دستگاه های اجرایی ارجاع شده اند، افزود: از ۲۴۳ هزار و ۸۰۰ مورد درخواست مردمی، ۱۰۱ هزار و ۵۰۰ مورد آنها به شورای هماهنگی بانک های عامل استان ارجاع داده شد.
مدیرکل بازرسی و عملکرد استانداری ادامه داد: از این تعداد ۵۷ هزار و ۷۰۰ مورد در اولویت پرداخت قرار دارد و بخشی از اعتبار دریافت شد.
وی گفت:  ۱۰ هزار مورد از این درخواست ها برای پرداخت به بانک های عامل معرفی شده اند.
قلی پور افزود: ۴۸ هزار درخواست مردمی مساعدت مالی بود که به نهادهای حمایتی ارجاع داده شد که در صورت تامین اعتبار پرداخت می شود.
مدیرکل بازرسی و عملکرد استانداری بیشترین این درخواست ها را در زمینه تسهیلات قرض الحسنه، اشتغال و مساعدت های مالی بلاعوض و جهیزیه و ودیعه مسکن عنوان کرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
یک موردش هم پرداخت نمیشه الکی هست و پارتی بازی
علی قدیمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
ماکه ندیدیم انشالله نامه وام ماهم اجابت بشه
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین