تاریخ انتشار:۱۰:۰۶ - ۳۰ آذر ۱۴۰۲
عصر دنا: جلسه هماهنگی تنظیم و نظارت بر بازار در فرمانداری شهرستان چرام در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

جلسه هماهنگی تنظیم و نظارت بر بازار در فرمانداری شهرستان چرام و با حضور فرماندار، پلیس اطلاعات و امنیت اماکن عمومی نیروی انتظامی، جهاد کشاورزی، شبکه بهداشت و درمان، تعزیرات حکومتی، استاندارد و اتاق اصناف در فرمانداری شهرستان چرام برگزار شد.
سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت با عنوان اینکه برای رصد و پایش بازار و ایجاد هماهنگی و سیاست گذاری جهت هم افزایی بین دستگاه‌های اجرایی مرتبط، با محوریت فرمانداران مسائل هر شهرستان بررسی می شود، گفت: انباشتگی، تامین و فراونی کالا از سیاست‌های اصلی تنظیم بازار است که در حوزه کالا‌های کشاورزی و غیر کشاورزی انجام می‌گیرد.
موسویان با اشاره به اهداف اولیه پیش بینی شده در برنامه هفتم توسعه گفت: مجموعه صنعت، معدن و تجارت به سند هفتم توسعه بسیار توجه دارد که بر اساس آن، باید ۸ درصد در بخش صنایع، ۱۳ درصدی در بخش معدن و ۲۳ در بخش تجارت رشد داشته باشیم.
وی در پایان افزود: تمام تلاش ما ایجاد شهرک‌های صنفی، حمایت‌های قانونی از سرمایه‌گذاران در تمام حوزه‌ها و به ویژه در زمینه نمایندگی‌های اقلام معروف و با کیفیت بالا و قیمت‌مناسب، در جهت حذف دلالان و واسطه‌ها و ایجاد نمایشگاه‌ها جهت عرضه مستقیم کالا در تمام شهرستان‌های استان است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین