تاریخ انتشار:۱۵:۳۹ - ۰۶ آذر ۱۴۰۲
عصر دنا: با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین و خانواده شهدا یادواره شهدا شهر قلعه رئیسی برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

امام جمعه قلعه رئیسی در این مراسم ضمن خیرمقدم به مسئولین و مردم و خانواده شهدا گفت: شهدا بهترین بسیجیانی بودند که با روحیه بسیجی توانستند رشادت‌های بزرگی را رقم بزنند.
حجت الاسلام حیدرخواه افزود: شهدایی که ما برای آن‌ها در این مراسم حضور یافتیم دانش آموزان و دانشجویان و معلمانی بودند که با روحیه بسیجی توانستند کار‌های بزرگی را رقم بزنند و با روحیه بسیجی بود که توانستیم در جنگ خوش بدرخشیم .
وی افزود: امروز هم بسیاری از مسائل و مشکلات را می‌توان با همین روحیه بسیجی برطرف کرد و بسیج یعنی در میدان بودن، حاضر در همه صحنه‌ها از صحنه دفاع مقدس تا دفاع در عرصه‌های سیاسی فرهنگی اقتصادی و جهاد تبیین است.
حجت الاسلام حکمتی نیک نماینده، ولی فقیه در سپاه فتح استان در این مراسم با تقدیر از برگزارکنندگان این مراسم معنوی تصریح کرد: شهدا با اعتقاد راسخ رفته بودند و با شرایط آن روز با روحیه جهادی و بسیجی رفتند و مزد خود را هم گرفتند.
وی گفت: ۶۰۰ هزار مستشار خارجی که بسیاری آمریکایی بودند می‌خواستند اقدامات مختلف کشور را به دست بگیرند .
شهر قلعه رئیسی ۹ شهید و دو شهید گمنام تقدیم نظام و انقلاب کرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین