کد خبر: ۲۱۵۲۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار:۲۱:۴۸ - ۱۱ آبان ۱۴۰۲
عصر دنا: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد بعدازظهر روز پنجشنبه ۱۱ آبان ماه ۱۴۰۴ مقابل منزلش توسط افراد ناشناس مورد ضرب و شتم قرار گرفت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا سید حمزه لقمانی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد در تشریح جزئیات این حادثه گفت: حدود ساعت ۱۵ و ۵ دقیقه بعدازظهر روز پنج شنبه ۱۱ آبان ماه ۱۴۰۲ مقابل درب منزل توسط سه فرد ناشناس مورد ضرب و شتم قرار گرفتم.

وی افزود: این سه نفر با سر و صورت بسته بوسیله چوب و چماق به من حمله ور شدند و بنده را ضرب و شتم کردند که از ناحیه سر و دست مجروح شدم.

لقمانی با بیان اینکه موضوع از سوی دستگاه قضایی، امنیتی و انتظامی در حال پیگیری است، اظهار کرد: به دلیل شدت جراحات و ضربات وارده به بیمارستان شهید جلیل یاسوج انتقال داده شدم که سر و دستم بخیه زده شد.

همچنین سید علی ملک حسینی، دادستان عمومی و انقلاب شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص گفت: بلافاصله بعد از این اتفاق یکی از معاونان دادستان در محل حادثه حاضر شد و دستورات لازم در این خصوص صادر کرد.

وی با تاکید بر اینکه دستورات لازم برای شناسایی این افراد صادر شده است، اظهار کرد: تحقیقات و بررسی های لازم برای شناسایی عاملان این اتفاق در حال انجام است.

ملک حسینی بیان کرد: الحمدالله حال عمومی آقای لقمانی مدیرکل تعزیرات استان خوب و مساعد است.

گفتنی است که مدیرکل تعزیرات استان که به بیمارستان شهید جلیل منتقل و بستری شده بود، پس از اقدامات درمانی ترخیص شد.

منبع: ایسنا
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
اگر سیاست شرافت نداشته باشه، بی ارزشه
چرا علیه مدیران دلسوز مطلب غیر واقعی میزنی
بررسی کن ببین در دوران مدیریت روزبهان چند کارخانه بزرگ احیاء شده و به چرخه تولید برگشته، انصاف و وجدانت را در نطر بگیر
اطلاع رسانی شفاف و واقعی حق مردم است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
روزبهان فردی شایسته وازمتن جامعه وتوده مردم بودوانسانی شایسته و لایق ونوع دوست عزیز وبزرگوار وخاکی ومتواضع وکاردان ومدیر لایقی بودوهست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
به قضاوت افکارعمومی ،رسانه ها،مسولین ارشداستان،وهمچنین بدنه سیستم اداری ،درطول دوران مدیریت استان فردی ناتوان ترازاقای روزبهان دیگرنخواهدامد،آدم این جایگاه نبود،خودایشان بهترازهمه میداند،وجریان ندای وحدت راواقعا نابودوسیستم صنعت معدن وتجارت رازمینگیرکرد
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.