تاریخ انتشار:۱۳:۱۴ - ۱۸ مهر ۱۴۰۲
عصر دنا: در پنجمین روز از هفته دامپزشکی ، مراسم غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدایاسوج ،با حضور مدیرکل ، معاونین و کارکنان دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد در محل گلزار شهدای شهر یاسوج برگزار گردید.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

در پنجمین روز از هفته دامپزشکی، مراسم غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدایاسوج، با حضور مدیرکل، معاونین و کارکنان دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد در محل گلزار شهدای شهر یاسوج برگزار گردید.

دکتر سیدمختار رجائی فر، مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد در حاشیه این مراسم معنوی، ضمن گرامیداشت هفته دامپزشکی گفت: تکریم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان مهمترین وظیفه تک تک مسئولان و آحاد ملت است و همه ما به واسطه خون شهدا و ایثارگری رزمندگان است که از نعمت آرامش و امنیت در جامعه برخورداریم.

وی افزود: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس جانانه در برابر دشمن ایستادگی کردند و با جانفشانی و شجاعت بسیار اجازه ندادند ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سنگرساز بی سنگر حوزه جهادکشاورزی بویژه شهید شهروز پاکباز، شهید شاخص و منتسب به مجموعه دامپزشکی استان گفت: کارکنان دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد در جوار این عزیزان باردیگر با آرمان‌های امام شهدا و شهدای عزیز تجدید میثاق می‌نمایند که در انجام فعالیت‌ها و ماموریت‌های خود در مسیر نظارت بهداشتی از مزرعه تا سفره از هیچ کوششی دریغ ننمایند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین