تاریخ انتشار:۱۲:۲۶ - ۰۲ مهر ۱۴۰۲
همزمان با سالروز شهادت حضرت امام حسن عسکری (ع)؛
عصر دنا: همزمان با سالروز شهادت حضرت امام حسن عسکری (ع) با حضورمعاون وزیر آموزش وپرورش و رئیس سازمان نهضت سواد آموزی و سایر مسئولان استانی محفل انس با قرآن در زندان مرکزی یاسوج برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حجت السلام سعادت آزادمکان رئیس اداره سلامت زندانهای استان در این محفل قرآنی با تسلیت شهادت امام حسن عسکری (ع) گفت: در مرکز یادگیری مشارکتی اداره کل زندانها با آموزش وپرورش علاوه بر آموزش سواد ،آموزشهای قرآنی نیز به زندانیان ارائه می شود.

برگزاری محفل انس با قرآن با حضورمعاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سواد آموزی در زندان مرکزی یاسوج
وی گفت: در راستای ترویج فرهنگ قرآنی و انس گرفتن با کلام نورانی وحی محاقل انس با قرآن در سالن اجتماعات زندان مرکزی یاسوج برگزار شد.حجت السلام آزادمکان گفت: بسیاری از زندانیان در این محافل قرآنی موفق به حفظ برخی جزء های قرآن و کسب رتبه شدند.
در این محفل قرآنی که با قرائت قرآن فضای معنوی خاصی حاکم بود با حضور علیرضا عبدی معاون وزیر آموزش وپرورش ، حسنعلی عزت خواه مدیرکل آموزش وپرورش استان، سیرخیرالله خوش قدم معاونت سلامت اداره کل زندانها ، معاون سواد آموزی و آموزش متوسطه آموزش وپرورش استان و مسئولان زندان مرکزی یاسوج از نفرات برتر قرآنی و فرهنگی تجلیل شد.

برگزاری محفل انس با قرآن با حضورمعاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سواد آموزی در زندان مرکزی یاسوج

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین