تاریخ انتشار:۱۴:۱۷ - ۲۳ شهريور ۱۴۰۲
عصر دنا: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه وبویراحمد از افتتاح دبیرستان پسرانه 9 کلاسه با مشارکت شرکت ایرانسل در شهرک امام علی (ع) یاسوج خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سید رضا حسینی نیک با اعلام این خبر در جلسه شورای آموزش وپرورش استان گفت: این مدرسه 9 کلاسه با زیربنای فضای آموزشی به متراژ 1037 متر مربع و خانه سرایداری 78 مترمربع و محوطه 1200 متر مربع و سرویس بهداشتی 46 متر مربع روز یکشنبه 26 شهریورماه با حضور دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل و مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
وی اعتبار هزینه شده این پروژه را بالغ بر 10 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: این پروژه در سال 1398 شروع شده بود که با مشارکت شرکت ایرانسل تکمیل و در مهرماه امسال در اختیار آموزش وپرورش قرار خواهد گرفت.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: شرکت ایرانسل علاوه بر تکمیل این مکان آموزشی در منطقه زیلایی نیزتعمیرات اساسی در فضاهای آموزشی انجام داده است.
حسینی نیک اظهار امیدواری کرد: با توجه به مشکل فضای آموزشی در مرکز استان کهگیلویه بویراحمد جهت احداث و تکمیل مجمتع جنب دبیرستان ایرانسل نیز شرکت ایرانسل مشارکت داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.