کد خبر: ۲۰۹۶۲
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار:۰۸:۲۹ - ۱۸ شهريور ۱۴۰۲
عصر دنا: نمایندگان مجلس مسئولیت بزرگی را بر عهده دارند، که شامل نمایندگی از مردم و تصمیم‌گیری در مسائل مهم کشور است. اما موحد به جای اینکه به مسائل ملی اهمیت بدهد، تمرکز خود را بیشتر بر مسائل شخصی و سیاسی خود معطوف کرده است. او به عنوان یک نماینده مجلس، نباید فقط به تحقق نیازهای شخصی خود و اطرافیانش تمرکز کند، بلکه باید به حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی مردم نیز تلاش کند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، سید محمد موحد چند دوره از شهرستانهای مختلف به عنوان نماینده به مجلس راه یافت نمی‌توان از دستاوردهای موحد به هیچ عنوان به عنوان موفقیت‌های قابل قبولی یاد کرد. این نماینده مجلس در طول سال‌های فعالیت سیاسی خود، به جای ارائه راهکارها و برنامه‌های موثر برای حل مشکلات مردم، به مشکلات خود مشغول بوده است. عدم تلاش و عدم دستیابی به هیچ نتیجه‌ای، نشان می‌دهد که او نه تنها نتوانسته است به مردم خدمت کند، بلکه به وعده‌های انتخاباتی خود نیز عمل نکرده است.

 

نمایندگان مجلس مسئولیت بزرگی را بر عهده دارند، که شامل نمایندگی از مردم و تصمیم‌گیری در مسائل مهم کشور است. اما موحد به جای اینکه به مسائل ملی اهمیت بدهد، تمرکز خود را بیشتر بر مسائل شخصی و سیاسی خود معطوف کرده است. او به عنوان یک نماینده مجلس، نباید فقط به تحقق نیازهای شخصی خود و اطرافیانش تمرکز کند، بلکه باید به حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی مردم نیز تلاش کند.

 

در مورد تصمیم‌گیری‌های مهم کشور نیز، موحد هیچ نقش فعالی نداشته است. او به جای حضور در جلسات مجلس و مشارکت در تصمیم‌گیری‌های مهم، بیشتر تمرکز خود را بر دستاوردهای ویژه خود و حفظ جایگاه سیاسی خود داشته است. این نشان می‌دهد که او از مسئولیت‌های خود عبور کرده و نتوانسته است به عنوان یک نماینده مجلس موفق و کارآمد شناخته شود.

 

دستاوردهای موحد نشان می‌دهد که او به عنوان یک نماینده مجلس، نتوانسته است به مردم خدمت کند و به وعده‌های انتخاباتی خود عمل کند. عدم تلاش و عدم دستیابی به هیچ نتیجه‌ای، نشان می‌دهد که موحد نمی‌تواند به عنوان یک نماینده مجلس کارآمد و موفق در نظر گرفته شود.

 

بنابراین، نمی‌توان از دستاوردهای موحد به هیچ عنوان به عنوان موفقیت‌های قابل قبولی یاد کرد. او به مردم خدمت نکرده و به مسئولیت‌های خود پاسخگو نبوده است. باید از نمایندگانی که به این شکل عمل می‌کنند، انتظار بیشتری داشته باشیم و از آن‌ها بخواهیم که واقعاً به مردم خدمت کنند و به مسئولیت‌های خود عمل کنند.

 

اما کهگیلویه در حال دگرگونی است؛ چشم اندازه ها در حال جابه جایی هستند. نسل جدید تلاش می‌کند تمام تکه های پازل را در جای خودش قرار دهد، اما هدف پایه ای سیاست موحد حفظ سلطه و برتری اوست که ناممکن است. هیچ چیز همیشه پایدار و ابدی نیست. هیچ قدرت بزرگی همیشه برتری ندارد. این موضوع نه تنها به این معنی است که زندگی سیاسی موحد که چند دهه طول کشید، تمام شده، بلکه سالهای  برتری سیاسی سیاستمداران بی سواد هم به پایان رسیده است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
باسلام
جناب آقای موحد باید امسال با شکوه تمام بازنشستگی خود را اعلام کند و با رای 75 هزار نفری که دیگر تکرار نخواهد شد عمر سیاسی خود را به ÷ایان زسانده و بعنوان سردمدار جریان اصولگرایی در استان بعنوان رهبر و ÷یشوای اصولگرایی به فعالت خود ادامه و با معرفی نامزد مقتدر مورد حمایت تشکیلات در کهگیلویه بزرگ شود.
در غیر اینصرت موحد با شکست بزرگی مواجه برای همیشه از تاریخ سیاسی استان حذف خواهد شد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
باسلام مردم در دولت سیزدهم و مجلس انقلابی و جهادی و سپاهی جایگاهی ندارند جواب فقر بیکاری جوانان مشکلات اقتصادی و معیشت گرانی و تورم هرکس دنبال منافع خودشان هستند نه مردم محروم شعار تو خالی ندهید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
درسپهرسیاسی کشور موحد همچون علف هرز معلقی است که دیگه هیچ جریان سیاسی او را قبول ندارد نه چپ ونه راست
لطفا تعداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
لطفا تعداد سال حضور ایشون رو هم در مجلس بگید؟ فکر کنم ۲۸ سال بشه !!!!!!! حالا جمع کنید میشه چند!؟؟؟؟
سیاست زدگی
غلامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
حضور مجدد موحد توهین به شعور ساکنان حوزه اتخابیه کهگیلویه است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
حقیقت امر این است که عملکردشون صفر نیست بلکه منفی است
شهرام حکیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
یکی از افرادی ک فقط دنبال مسایل شخصی و رانت بازی و رابطه بازی و پارتی بازی است حجت الاسلام محمد موحد هست. حق مردم را چطور میخواهد ادا نماید الله اعلم. مطمنا" کسی او را نخواهد بخشید. در بن بستی قرار گرفته ایم ک دیگر امکان برون رفت از ان غیر ممکن شده است. حیف رای که بخوای برا موحد در صندوق بیندازی. در طوئل سالیان متمادی ک در مجلس حضور داشت دریغ از یک کار مفید .جوانان و مردم کهگیلویه فقط نفرین و لعنت به روح ایشان میفرستند.
علی احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
خدای بیامرزدش ،. رفت و بایگانی میشه برای همیشه ، با مدیریت و دست های توانای ابراهیم بت شکن ،
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین