تاریخ انتشار:۲۱:۱۶ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۲
عصر دنا: جلسه قرارگاه مقابله با سقط جنین غیرقانونی با حضور جمعی از مسئولان استان در استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

جلسه مقابله با سقط جنین غیرقانونی با حضور و تعامل بین دستگاه‌های مربوطه از قبیل مدیریت خانواده و جمعیت استانداری ، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی، سازمان بسیج جامعه پزشکی ، کمیته امداد امام خمینی (ره) ، سازمان انتقال خون و گروهی از نیروهای مردم نهاد فعال در این زمینه در محل استانداری کهگیلویه و بویراحمد به صورت وبیناری با مرکز کشور و سایر استان‌ها و همچنین به صورت حضوری بین اعضای شرکت کننده برگزار شد. 
در این جلسه ضمن تشریح فعالیت مراکز نفس در استان و راه‌های مقابله با سقط‌های غیرقانونی و چگونگی نجات فرزندان سقط (نفس) بحث و تبادل نظر شد.
همچنین در خصوص شرح وظایف هر یک از دستگاه‌ها در جهت تعامل و هم افزایی برای رسیدن به اهداف مورد نظر طرح نفس مصوباتی مثل راه اندازی مراکز نیکوکاری نفس با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) ، شناسایی و برخورد قانونی با افرادی که بصورت غیر قانونی مبادرت به سقط میکنند و همچنین فروشندگان داروهای غیر قانونی سقط با همکاری قوه قضائیه و اداره کل اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه و نیروی انتظامی صورتجلسه شد.
در پایان مقرر شد؛ که جلسات این قرارگاه به صورت ماهانه جهت پیگیری مصوبات جلسات قبل به ترتیب در دستگاه‌های مربوطه برگزار  و گزارشات مربوطه به مبادی زیربط ارسال شود.

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.