کد خبر: ۲۰۷۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۰۰:۱۳ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
عصر دنا: در حالی که در فضای مجازی شایع شده برخی از کاندیداهای انتتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های مختلف استان دور همدیگر نشسته و تصمیماتی گرفته‌اند و ائتلافی صورت گرفته اما گویا این خبر از اصل کذب محض است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا؛ پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده و بازار شایعات و اخبار کذب نیز همزمان با این ثبت نام داغ شده است.

در حالی که در فضای مجازی شایع شده برخی از کاندیداهای انتتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های مختلف استان دور همدیگر نشسته و تصمیماتی گرفته‌اند و ائتلافی صورت گرفته اما گویا این خبر از اصل کذب محض است.

در همین خصوص حجت الاسلام والمسلمین سید علی محمد بزرگواری نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در حوزه کهکیلویه بزرگ در گفتگو با فارس با تکذیب این خبر گفت هیچ نشستی با آقایان تاج گردون زارعی و بهرامی نداشته‌ایم.

نماینده دوره هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی گفت: ممکن است روزگاری که با آقایان زارع و تاج گردون در مجلس همکار بوده‌ایم نشستی برگزار کرده و یا ناهاری با یکدیگر صرف کرده باشیم اما هرگز در این مدت نشستی با همدیگر نداشته و لزومی هم نمی‌بینیم که چنین نشستی با یکدیگر برگزار کنیم.

وی گفت: در ادامه غلام محمد زارعی نماینده ادوار نهم و دهم مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فارس این موضوع را تکذیب کرد و گفت: اصولاً چرا باید ائتلافی صورت بگیرد و دلیل این ائتلاف چیست که عده‌ای آن را شایعه کرده‌اند.

زارعی در ادامه افزود امیدوارم که در ادامه راه دیگر شاهد چنین اخبار کذبی نباشیم تا بتوانیم انتخاباتی خوب و سالم و پرشور در استان برگزار کنیم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
این قبیل شایعات بی اساس که مسبوق به سابقه هم هست از طرف جریان قبیله گرا است که مثلا به قول خودشان ، چون طبق اخبار نجوم و رمل استرلاب به این نتیجه باستانی عهد عتیق رسیده اند که زرنگی شان به اوج کمال رسیده و دیگران را مردمی کم ضمیر و کم مضایقه در معادلات اجتماعی میدانند ، در محافل درونی خود بقول خودشان عزم را به ایجاد سیاست تفرقه بیانداز و حکومت کن جزم کرده اند تا مثلا ، مثلا بتوانند در انهدام دیگران بقای بی بقای خودرا از فنا نجات دهند و مفت ، مفت بر اریکه قدرت بمانند !!! اما بزودی زود متوجه خواهند شد که پوست موز زیر پای خودشان است و.......
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین