تاریخ انتشار:۱۳:۵۴ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
عصر دنا: رئیس اداره منابع طبیعی گچساران گفت: بیش از ۲۱ هکتار از اراضی ملی این شهرستان امسال از دست سودجویان رفع تصرف شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گچساران در حاشیه قلع و قمع اراضی ملی منطقه خنگ بنار گچساران گفت: این مقدار اراضی ملی با صدور احکام قضایی و تلاش یگان حفاظت از دست هفت سودجو در این شهرستان خارج شد.
مجید نظری افزود: این اراضی ملی در مناطق مختلف شهرستان از جمله خیرآباد، کلاغ نشین، دریلا و سایر مناطق اطراف شهر رفع تصرف شد.
نظری ادامه داد: متخلفان با پیگیری یگان حفاظت منابع طبیعی این شهرستان شناسایی و پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضا معرفی و حکم قطعی برای آن‌ها صادر شد.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گچساران گفت: همچنین ۲ هزار و ۹۱۴ متر مربع باغ مرکبات و یک باب استخر غیرمجاز در منطقه خنگ بنار این شهرستان مسدود و قلع و قمع شد.
وی افزود: این فرد متخلف در سال ۹۷ به صورت غیر قانونی در اراضی ملی منطقه خنگ بنار انواع درخت مرکبات کاشته بود.
وی اضافه کرد: زمین‌های ملی که برای انجام کار‌های کشاورزی و یا ساخت و ساز غیرمجاز از سوی متخلفان تصرف می‌شود به وسیله نیرو‌های یگان حفاظت این اداره شناسایی و پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
بدترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی