تاریخ انتشار:۱۱:۳۴ - ۲۹ تير ۱۴۰۲
در سفر ریاست جمهوری به کهگیلویه و بویراحمد انجام شد:
عصر دنا: 30 میز خدمت جهادی با حضور مسئولین کشوری و استانی در 30 دستگاه مهم و اثرگذار کهگیلویه و بویراحمد برای پاسخگویی به مطالبات و مشکلات مردمی چهره به چهره برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

در میز خدمت جهادی که با حضور مسئولین کشوری و استانی برگزار شد، مردم مشکلات و مسائل مربوط به خود را به طور مسقیم مطرح کردند که برخی در همان جا پاسخ را دریافت کردند و برخی با ارسال کد رهگیری می توانند مشکلات خود را از طریق سامانه سامد و شماره تلفن گویای 111 پیگیری نمایند.

مسئول سازمان بسیج کارمندان و ادارات کهگیلویه و بویراحمد گفت: با محوریت سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان شش گروه بسیجی کارمند در شش نقطه استان از جمله ورزشگاه تختی، استانداری، دانشگاه یاسوج، کارخانه قند، فرمانداری و فرودگاه یاسوج به مدت سه روز برای جمع آوری نامه های مردمی تشکیل و مستقر شدند که در این مدت تقریبا بیش از 160هزار نامه جمع آوری شد.

سرهنگ ارژنگ تندپور افزود: تمامی نامه های مردمی سازماندهی و در سامانه دولت ثبت می شوند و برای همه پیام و کد رهگیری ارسال خواهد شد.
وی ابراز داشت:  تاکید این سازمان بر امانتداری و ثبت کلیه نامه های مردمی است و امیدوارم که دولت و مسئولین به همه نامه های مردمی پاسخ دهند و نتیجه نهایی به اطلاع آنها برسد و هیچ نامه ای بدون جواب نماند.

گفت: سرهنگ ارسلان جو؛ مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار استان به همراه مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان از سالن پوریای ولی محل ثبت نامه های مردمی بازدید کردند ودر جریان نحوه ثبت نامه های مردمی قرار گرفتند.

تندپور افزود: درضمن قبل از شروع میز خدمت جهادی همه عوامل اجرایی توسط سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان، فرماندار شهرستان و نماینده رئیس جمهوری توجیه شدند.
تندپور ابراز داشت: از مدیر کل بازرسی استانداری و همه همکاران در سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان و همه بسیجیان عزیز تقدیر و تشکر بعمل می آید.

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین