تاریخ انتشار:۱۱:۲۸ - ۰۵ تير ۱۴۰۲
عصر دنا: سگ های ولگرد در شهر توریستی سی سخت، چندین سال است که باعث نگرانی و رعب وحشت در بین مردم و گردشگران شده‌‌اند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، سگ های ولگرد در شهر توریستی سی سخت، چندین سال است که باعث نگرانی و رعب وحشت در بین مردم و گردشگران شده‌‌اند و علاوه بر برهم زدن آرامش بهداشت سلامت آنها را نیز به خطر انداخته و تاکنون مسئولان مربوطه واکنشی نشان نداده‌اند. در یکی از آخرین موارد دختر بچه ۵ ساله سی‌سختی مورد حمله سگ‌های ولگرد قرار گرفت و مجروح شد.

سگ‌های ولگرد علاوه بر برهم زدن آرامش بهداشت سلامت آن‌ها را نیز به خطر انداخته و تاکنون مسئولان مربوطه واکنشی نشان نداده‌اند.

چندین بار جلسات مختلفی در این خصوص گرفته شد و قول‌هایی از سوی مسئولان داده شد و متاسفانه به هیچ کدام از آن‌ها عمل نشد تا اینکه شهرداری در چند وقت پیش چندین مرتبه اقدام به زنده گیری تعدادی از این سگ‌ها کرد، ولی به دلایل مختلف دوباره سگ‌های ولگرد به شهر بازگشتند.

این روز‌ها در خیابان‌های اصلی و کوچه‌های شهر توریستی سی سخت پر از سگ‌های ولگردی است که هر کدام شاید حامل بیماری‌های مختلفی باشند که باید مسئولان مربوطه از جمله در شبکه بهداشت پاسخگو باشند.

در چند سال اخیر جلساتی برگزار شد و مصوباتی داشت، ولی ادارات مربوطه به وظایف خود عمل نکرده و شاید تنها همه منتظر هستند تا یک دستگاه سگ‌های ولگرد را جمع آوری کند.

سی‌سختی‌ها از مسئولان دستگاه قضایی خواهان رسیدگی ویژه به این مهم هستند.

پدر این فرد می‌گوید حال عمومی دختر بچه مساعد است و پس از انجام اقدامات پزشکی به خانه منتقل شده است.

گاز گرفتگی اخیر زنگ هشداری است برای مسئولین شهرستان دنا که اگر این موضوع را جدی نگیرند باید منتظر حوادث بعدی باشند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.