تاریخ انتشار:۲۰:۰۹ - ۰۳ تير ۱۴۰۲
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در پیامی به مناسبت حادثه تصادف هولناک شهر یاسوج چنین آورده است.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

بعد الحمد الصلوات

 حادثه ناگوار تصادف در جمعه خونین یاسوج موجب تلخکامی و داغداری همگان گردید. درگذشت عزیزان از منطقه و مصدومیت عزیزان دیگر موجب تالم روحی مردم منطقه بلکه هر انسانی که حادثه را شنید گردید. از خداوند متعال تسلی بازماندگان و داغدیدگان و شفای عاجل مصدومان و مجروحان را مسئلت دارم. حادثه ها در کنار دردی که بر جامعه تحمیل می‌کنند هشدار و عبرتی برای آینده هستند. انشاءالله این هشدارها موجب بیداری و اصلاح رفتار ما گردد. به مسئولان عزیز توصیه می‌کنم در بررسی و اطلاع رسانی و ابعاد مختلف مسئله تسریع نمایند تا برخی در ابراز نظر های غیرکارشناسی موجب تشویش اذهان عمومی نگردد. و به هم استانی های عزیز توصیه می کنم ضمن حفظ آرامش از تسریع در داوری خودداری فرمایند . در پایان برای شادی ارواح درگذشتگان از خداوند متعال مغفرت و رحمت طلب می کنم و صبر و اجر مادی و معنوی برای مصیبت دیدگان آرزو دارم.

سید شرف الدین ملک حسینی ۱۴۰۲/۴/۳

 
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.