کد خبر: ۲۰۲۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۲۳:۳۹ - ۲۰ خرداد ۱۴۰۲
رئیس دانشگاه یاسوج:
عصر دنا: کرمی گفت: دانشگاه در خدمت همه سلیقه‌ها خواهد بود. اما دانشگاه به سمت هیچ نماینده و نامزدی نخواهد رفت. در هر صورت، از نامزدها استقبال می‌کنیم تا نظراتشان را بیان کنند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

 عصردنا_زینب خوش اندیش؛ رئیس دانشگاه یاسوج در نشست خبری با خبرنگاران یاسوج با تاکید بر تعامل رسانه‌ها و دانشگاه یاسوج گفت: رسانه طبق وظیفه‌ای که دارند باید با دانشگاه ارتباط نزدیک داشته باشند و موفقیت‌ها و نقاط ضعف را به گوش مردم برسانند، از همکاری با رسانه‌ها هیچ ترسی ندارم.

بهادر کرمی با تاکید بر عدم تخصیص بودجه‌ی کافی به حوزه‌ی عمران عنوان کرد: در حوزه‌ی عمرانی بودجه‌های زیادی تخصیص داده نمی‌شود اما ما موفقیت‌های خوبی داشتیم 2پروژه ملی را در داریم که 19هزارمتر زمین را برای کلاس‌ها در اختیار دادیم و بالای 95درصد کار انجام شده است.
وی ادامه داد: دانشگاه فنی و مهندسی بالای 70درصد پیشرفت کاری دارد که اگر به انجام برسد پروژه مهمی محسوب می‌شود.

رئیس دانشگاه یاسوج با اشاره به دغدغه‌ی جوانی جمعیت و اینکه دانشگاه موظف است طبق قانون در این راستا حرکت کند بیان کرد: در خصوص جوانی جمعیت 52واحد و جمعا 104سوئیت در دستور کار داریم و قردادهای بین راه و شهرسازی بسته شده و در حال پیگری هستیم اما متاسفانه بانک‌ها همکاری ندارند. در چرام و گچساران خوابگاه‌های دانشجویی را داریم.

وی گفت: طرح دیگری داریم که مجمتع رفاهی دانشگاه است؛ بخش مرکزی آن، هتل مهمانسرایی است که با 35 واحد در حال آماده‌سازی آن هستیم که قریب به 80 نفر ظرفیت خواهد داشت.

کرمی اضافه کرد: اگر بتوانیم 80نفر را در واحدها اسکان دهیم می‌توانیم سمینارها و کارگاه‌ها را برگزار کنیم و این مهمان‌سراها می‌تواند در اختیار ادارات هم باشد مجتمع رفاهی هم در کنار آن وجود دارد.

رئیس دانشگاه یاسوج در ادامه گفت: ما مجوز بین‌المللی شدن دانشگاه را گرفتیم و به سمت پذیرش دانشجویان بین‌المللی رفتیم. سایت بین‌المللی دانشگاه هم راه‌اندازی شد تا متقاضیان با پرداخت هزینه، با توجه به جایگاه مناسب دانشگاه یاسوج بتوانند در این دانشگاه تحصیل کنند.
کرمی در ادامه با اشاره به به افزایش بودجه 15برابری فرهنگی دانشگاه افزود: سفرهای متعددی به مجلس داشته‌ایم و ارتباط با نمایندگان و افراد ذی نفوذ برقرار کردیم تا بودجه دانشگاه یاسوج نسبت به 1400بیشتر شد.

کرمی اظهار کرد: پنج نفر از اعضای هیئت علمی این دانشگاه جز یک درصد و دو درصد دانشمندان بین المللی هستند.

رئیس دانشگاه یاسوج اظهار داشت: در همه دانشکده‌ها اعلام می‌کنیم هر کس که تمایل داشته باشد در حوزه و موضوعی مناطره و سخنرانی داشته باشد، به شرط آنکه یک‌طرفه نباشد، ما حمایت می‌کنیم؛ حتی اگر آن موضوع، انتقادی از تمام اجزای نظام باشد. ما حتی اعلام کردیم امتیاز پژوهشی سالیانه را نیز برای آن‌ها در نظر می‌گیریم؛ بنابراین نه تنها فضا بسته نیست، بلکه امتیاز تشویقی نیز برای این فعالیت‌ها گذاشته‌ایم.

کرمی عنوان کرد: یکی از افتخاراتم در دانشگاه کادرسازی است که از مشورت دیگران استفاده می‌کنیم و به جوانان میدان می‌دهیم تا تجربه بیا‌موزند و بعد از ما کارها را بر عهده بگیرند.
وی همچنین در خصوص لایحه عفاف و حجاب گفت: دانشگاه چهارجوبی دارد و قانون‌های خاص خود در خصوص عفاف و حجاب دارد وزرات علوم آیین‌نامه عفاف و حجاب را ارائه کرد و ما موظف به رعایت آن هستیم که با برخورد نرم باید برخورد کنیم و در خصوص بی توجهی دانشجو برای بار سوم پیامک به خانواده آن‌ها فرستاده می‌شود.

کرمی در پایان با تاکید بر موفقیت دانش آموزان استان در هوش مصنوعی گفت: این موفقیت باعث افتخار است و بعد شنیدن این خبر با مدیرکل آموزش و پرورش تماس گرفتم و از این تیم برای نشستی در دانشگاه دعوت کردیم امکانات دانشگاه را در اختیارشان می‌گذاریم.

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
کرمی مقتدر دلسوز
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین