تاریخ انتشار:۰۸:۴۰ - ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
عصر دنا: به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی و همچنین قیام ۱۵ خرداد ، دهها ویژه برنامه مختلف در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

صدا و سیما: نماینده ولی فقیه در استان در نشست ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی و قیام ۱۵ خرداد با اشاره به اینکه امروز انقلاب اسلامی به عنوان یک الگو برای تمام آزادیخواهان جهان است گفت: ما باید قدر نظام مقدسمان را بدانیم که البته مردم در همه مناسبت‌ها این علاقه و پایبندی به انقلاب و نظام را نشان دادند.
آیت الله حسینی به پخش سریال آتش و باد از پخش سیمای جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: جریان ظلم خوانین و همکاری انگلیس‌ها خود درس بزرگی است برای آنان که فکر می‌کنند انقلاب هیچ دستاوردی نداشته است.  
حجت الاسلام خاضع رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هم در این نشست از اجرای برنامه‌های متعدد در سالروز ارتحال امام خمینی و ۱۵ خرداد خبر داد و گفت: ترویج گفتمان رهبری ، تبلیغات محیطی ، استفاده از شاعران آئینی ، تولید کلیپ و محتوا در فضای مجازی ، برپایی ایستگاه‌های صلواتی ، برپایی نمایشگاه کتاب و برگزاری شب شعر بخشی از این برنامه هاست.
هاشمی مهر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار نیز در این نشست با اشاره به اینکه فضاسازی در ادارات و دستگاه‌ها باید انجام شود، گفت: امروز هرچه داریم به برکت امام و خون شهداست و باید با ادای دین برنامه‌های این ایام را هرچه با کیفیت‌تر برگزار کنیم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار