تاریخ انتشار:۱۸:۵۶ - ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
عصر دنا: رئیس شورای اسلامی شهریاسوج گفت: بارش برف ضمن اینکه رحمت است اما باعث یکسری مشکلاتی برای مردم و شهروندان شد که شرایط و توپوگرافی شهر یاسوج نسبت به سایر شهرهای کشور خاص است و شیب طولی معابر بیشتر از حد استاندارد است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

کیوان آشنا اظهار داشت: طی چهار پنج روز اخیر بارش رحمت الهی را شاهد بودیم که از صبح امروز پنجشنبه بارش به شکل برف بود.

وی افزود: بارش برف ضمن اینکه رحمت است اما باعث یکسری مشکلاتی برای مردم و شهروندان شد که شرایط و توپوگرافی شهر یاسوج نسبت به سایر شهرهای کشور خاص است و شیب طولی معابر بیشتر از حد استاندارد است.

آشنا اظهار کرد: همین مسأله باعث می‌شود که با کمترین بارش برف تردد سخت و با اختلال مواجه می‌شود که باید سریعتر نسبت به برف روبی و بازگشایی معابر و خیابان‌های شهر اقدام می شد.

رئیس شورای شهر یاسوج خاطرنشان کرد: مجموعه واحدهای مختلف شهرداری از ساعات اولیه اقدام به برف روبی و تکاندن درختان در معابر و خیابانهای شهر کردند و با حدود ۷ دستگاه ماشین آلات برف روبی کمپرسی، گریدر و لودر اقدام به برف روبی کردند که از مجموعه کارگران و کارمندان شهرداری تشکر می کنم.

آشنا با بیان اینکه بارش به این شکل و در این پیش بینی نشده بود، تصریح کرد: معابر اصلی بازگشایی شدند و البته در معابر فرعی مشکلاتی برای مردم و شهروندان ایجاد شد البته از شهروندان توقع داریم مجهز به تجهیزات زمستانی ازجمله زنجیر چرخ باشند تا در چنین مواقعی با مشکل مواجه نشوند.

وی ادامه داد: با وجود همه خدماتی که نیروهای شهرداری ارائه کردند، از مردم و شهروندان یاسوجی چنانچه کم و کاستی وجود داشت که با امکانات محدود شهرداری قاعدتاً وجود داشت و دچار مشکل شدند، عذرخواهی می کنیم.

رئیس شورای شهر یاسوج عنوان کرد: آنچه شهرداری در توان داشت بکار گرفت اما امکاناتش محدود است.

آشنا تاکید کرد: در ساعات اولیه بارش برف بدلیل شیب طولی بیشتر از حد مجاز و استاندارد است که تردد با اختلال مواجه شد و برخی خیابانها مسدود شدند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ۷ دستگاه ماشین آلات برای برف روبی شهر یاسوج کافی است؟ اظهار کرد: قطعا ۷ دستگاه ماشین آلات برف روبی برای یاسوج، مرکز استان با توپوگرافی و شرایطی که دارد کم است؛ بنابراین برای خدمات دهی مناسب و بهتر در چنین مواقعی به حداقل ۱۸ دستگاه ماشین آلات برف روبی نیاز داریم.

رئیس شورای شهر یاسوج تصریح کرد: قرار شد که خودروهای فرسوده شهرداری فروخته شوند تا سه دستگاه خودروی برف روبی نو و مخصوص خریداری شود.

آشنا بیان کرد: مردم ما در ۲۲ بهمن نشان دادند که مسئولان باید بیشتر از پیش به آنها خدمات دهی کنند.

انتهای پیام

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.