تاریخ انتشار:۱۵:۴۵ - ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
عصر دنا: نادر منتظریان_ فعال سیاسی و اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در پیامی انتصاب سعید جاودان‌سیرت را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تبریک گفت و غلام‌نژاد را فردی متعهد دانسته و از خدمات او تقدیر و تشکر کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

نادر منتظریان_ فعال سیاسی و اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در پیامی انتصاب سعید جاودان‌سیرت را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تبریک گفت و غلام‌نژاد را فردی متعهد دانسته و از خدمات او تقدیر و تشکر کرده است.
متن این پیام به شرح زیر است.
برادر عزیز و ارجمند؛ جناب آقای دکتر سعید جاودان سیرت
با سلام و تحیات
انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان «رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد» که بیانگر شایستگی، تعهد و تجارب ارزنده آن برادر گرامی است را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. حضور جنابعالی در رأس این مجموعه علمی که بحمداللّه به زیور علم، تعهد و تجربه آراسته هستید و در ایام سخت و نفس گیر بیماری کرونا کارنامه درخشانی از خود به جا گذاشته‌اید، فرصت مغتنمی است تا با تلاش و مجاهدت مضاعف برای مردم شریف و نجیب استان، رشد و بالندگی در حوزه بهداشت و درمان و برای آن جناب اجر و پاداش الهی را به همراه داشته باشد. ‌امید است حضور جنابعالی به عنوان عضو مؤثر و شناسنامه دار جریان انقلاب استان، موجب تحقق بیش از پیش اهداف و سیاست‌های دولت انقلابی و تحقق عدالت و پیشرفت و رفع تبعیض گردد. شایسته است، از تلاش‌ها و زحمات برادر متعهد و گرانقدرم جناب آقای دکتر محمد غلام‌نژاد در طی تصدی ریاست این دانشگاه، تقدیر و تشکر نموده و از خداوند متعال برای‌ایشان سلامتی و توفیق روز افزون تمنا کنم.
از درگاه خداوند متعال، سلامتی و دوام توفیقات جنابعالی را مسئلت دارم.
نادر منتظریان
۲۶/بهمن/۱۴۰۱

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.