تاریخ انتشار:۱۷:۰۳ - ۲۸ دی ۱۴۰۱
عصر دنا: به مناسبت گرامیداشت هفته زن، از بانوان شاغل در دامپزشکی شهرستان بویراحمد تجلیل بعمل آمد
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

صبح امروز چهارشنبه 28 دیماه 1401 با حضور مسئول امور بانوان اداره کل دامپزشکی استان ، از بانوان شاغل در این اداره با اهداء لوحی تجلیل بعمل آمد.

در این مراسم ، دکتر منوچهر آشتیانی مقدم ، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بویراحمد  ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و بزرگداشت مقام زن به  نقش زنان در تاریخ و جامعه  اشاره کرد و گفت : بانوانی که در مجموعه دامپزشکی  فعالیت دارند،  جهادگونه عمل می‌کنند.

وی با بیان اینکه زنان تلاشگر و فعال هستند که نقش بانوان را در جامعه و آینده کشور پررنگ‌تر می‌کنند، یادآور شد: حضور بانوان در جامعه با توجه به وظایفی که در خانواده بر دوش آنهاست و نقش‌های مختلفی که عهده دار هستند از اهمیت بالایی برخوردار است.

دکتر سیده صفورا بزرگواری ، مسئول امور بانوان اداره کل دامپزشکی استان ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن گفت: در نامگذاری ایام هفته زن، تمام جنبه‌های مختلف جامعه ذکر شده است که نشان از نقش‌های تاثیرگذار بانوان در عرصه‌های مختلف دارد ، فلذا می بایست نقش ارزنده خود را در جامعه جدی و قدر بدانند.

وی با اشاره به اینکه اساسی‌ترین و مهمترین نقش بانوان، نقش مادر بودن است که تربیت نسل آینده را به دنبال دارد، اظهار کرد: اگر بانوان در انقلاب با مسئولیت‌پذیری نقش آفرینی نمی‌کردند قطعا این انقلاب به معنای واقعی شکل نمی‌گرفت.

مسئول امور بانوان دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه زنان نباید نقش خود را در جامعه بی اهمیت و نادیده بگیرند، ادامه داد: خوشبختانه فضای خوبی در نظام جمهوری اسلامی ایران برای فعالیت زنان فراهم شده است تا آنان در عرصه‌های مختلف فعالیت کنند و در توسعه کشور تاثیرگذار باشند.

در پایان این مراسم با اهداء لوحی از خدمات ارزنده بانوان شاغل در اداره دامپزشکی شهرستان بویراحمد تجلیل بعمل آمد.

تجلیل از بانوان شاغل در دامپزشکی بویراحمد / بانوان نقش خود را در جامعه جدی بگیرند+ تصاویر

تجلیل از بانوان شاغل در دامپزشکی بویراحمد / بانوان نقش خود را در جامعه جدی بگیرند+ تصاویر

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.