تاریخ انتشار:۲۱:۲۶ - ۲۲ دی ۱۴۰۱
عصر دنا: رئیس سازمان دانش‌آموزی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از راه‌اندازی پویش «سلام مادر» به مناسب فرارسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) توسط سازمان دانش‌آموزی خبرداد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سید نظام مرادی در جلسه روسای آموزش وپرورش شهرستانها و مناطق استان کهگیلویه وبویراحمد در گچساران گفت: به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه(س)، هفته زن و گرامیداشت مقام مادر، پویشی تحت عنوان «سلام مادر» توسط سازمان دانش‌آموزی کشور آغاز شده است.

وی بیان کرد: دانش‌آموزان می‌توانند با ثبت و ضبط تصاویر خود از خرید گل، اهدای آن به مادران گرامی و بوسیدن دست مادران در این پویش شرکت کنند و تصاویر خود را برای بارگذاری در کانال جشنواره‌های سازمان دانش‌آموزی، به نشانی salam_madar1401 در شبکه شاد ارسال کنند.

 رئیس سازمان دانش‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش اظهار داشت: حضور در سرای سالمندان و تجلیل از مادران ساکن در این مکان، حضور در خانه مادران شهدا در محله‌های مختلف و تجلیل از این عزیزان و کاشتن گل به یاد مادرانی که از دنیا رفته‌اند از دیگر برنامه‌های اصلی پویش «سلام مادر» است که دانش‌آموزان می‌توانند با ثبت این لحظات و ارسال آن به نشانی ذکر شده در این پویش شرکت کنند.


وی در ادامه گفت: آثار برتر ارسالی در کانال جشنواره‌های سازمان دانش‌آموزی بارگذاری خواهد شد و به قید قرعه در ایام الله دهه فجر به تعدادی از دانش‌آموزان شرکت کننده در این پویش، جوایزی اهدا خواهد شد. 

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.