تاریخ انتشار:۱۰:۴۰ - ۱۲ دی ۱۴۰۱
عصر دنا: معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح سواد دیجیتال در ۱۰ درصد مدارس شهرستانهای استان اجرا می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصردنا، دومین جلسه آموزشی و توجیهی طرح سواد دیجیتال استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش استان ، معاونین آموزشی،کارشناسان آموزشی ابتدایی شهرستانها و مناطق با مدرسی سرکار خانم مدینه رفیعی برگزار گردید.
معاون آموزش ابتدایی استان کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه با اشاره به برگزاری دوره سواد دیجیتال در شهرستان کهگیلویه، اظهار داشت: یکی از ملاک‌های به روز بودن معلمان این است که معلمان ما به سواد دیجیتال و علوم روز رایانه و فضای مجازی آشنا بوده و حداقل یک قدم از دانش‌آموزان خود در این زمینه جلوتر باشند تا پاسخ‌گوی نیازهای روز مره در مواجهه بامشکلات باشند.
سید جلال رحیمی بیدک با اشاره به اجرای طرح سواد دیجیتال اظهار کرد: طرح سواد دیجیتال امسال در ۱۰ درصد مدارس استان اجرا خواهد شد که این طرح از اول دی ماه شروع و تا هفته دوم اردیبهشت سال آینده ادامه دارد.
رئیس اداره تکنولوژی گروههای آموزشی استان نیز گفت: در این طرح معلمان با مهارت‌های هفت‌گانه و نرم‌افزار اسکرچ آشنا خواهند شد و می‌توانند در پایان دوره محتوای الکترونیکی تولید کنند.
بهنام مجیدیان فرد افزود: بر اهمیت آموزش طرح سواد دیجیتال وبرجدی گرفتن سواد رسانه‌ای تاکید کرد و گفت: یکی از ضعف‌های جدی ما پایین بودن سواد رسانه‌ای است که باعث می‌شود برای رفع این خطر نیاز به بالا بردن سواد رسانه‌ای رادربین دانشجومعلمان، دانش‌آموزان و آموزگاران دوره‌ی ابتدایی بالا ببریم. 

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین