تاریخ انتشار:۱۳:۰۶ - ۰۵ دی ۱۴۰۱
عصر دنا: مراسم گرامی داشت روز ۹ دی، از ساعت ۹ صبح در مصلی امام خمینی (ره) یاسوج برگزار می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصردنا، رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی این استان حماسه ۹ دی را روز بصیرت و تجدید میثاق امت و مردم با ولایت و رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و گفت: این روز به نماد ولایتمداری، دیانت، بصیرت و دشمن‌شناسی مبدل شده است.
حجت الاسلام جواد خاضع شعار ۹ دی امسال را" میثاق مردم با رهبری و مقابله با جنگ دشمن" عنوان کرد و افزود: به همین مناسبت روز جمعه در سراسر استان برنامه‌های متنوعی تدارک دیده شده که نیازمند همکاری همه مردم با دستگا‌های مختلف است.
وی بیان کرد: این مراسم ساعت ۹ صبح در یاسوج مرکز استان در مصلی امام خمینی (ره) این شهر برگزار می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: حماسه ۹ دی با ارزش‌ترین اقدام ملت ایران در مقابله با زیاده‌خواهی‌های دشمنان انقلاب و نظام اسلامی است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار این استان هم حماسه ۹ دی سال ۸۸ را نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: مردم در این روز با همدلی و حمایت از رهبری به میدان آمده و فتنه‌های دشمن را نقش بر آب کردند.
هاشمی مهر به نقش موثر رسانه‌ها در همه اتفاقات اشاره کرد و ادامه داد: این روز تجلی ولایتمداری، سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، ایام فاطمیه، هدف قرار دادن عین الاسد و ایام بصیرت و نهم دی است.
انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.