تاریخ انتشار:۱۰:۳۲ - ۰۳ دی ۱۴۰۱
عصر دنا: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد با تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های مواصلاتی این استان ،گفت: برغم بارش برف تمامی جاده های اصلی استان باز است و تردد در انها ادامه دارد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عابد محمدی روز شنبه به ایرنا گفت: بارش برف از غروب روز جمعه در محورهای مواصلاتی کوهستانی استان آغاز شد و هم اکنون جاده ارتباطی یاسوج به بابامیدان، "گردنه مله شوره" در جاده یاسوج به شیراز، "گردنه باباحسن و کاکان" در محدوده جاده یاسوج به سمت اقلید"، یاسوج به سی سخت، سی سخت به پادنا، یاسوج به مارگون و جاده یاسوج به سپیدار با بارش شدید برف همراه است.
وی تاکید کرد که همه جاده‌های اصلی این استان به رغم بارش برف و باران باز است اما با این وجود از همه مردم درخواست داریم از سفرهای غیر ضرور اجتناب کرده و در صورت سفر زنجیر چرخ و مواد غذایی کافی همراه داشته باشند.
وی بیان کرد: ۲۰۰ نفر راهدار با ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین در ۲۰ راهدارخانه با ۲۸ گروه در حال انجام وظیفه و خدمت به مردم و مسافران در جاده ها هستند.

محمدی بازگشایی جاده های اصلی را اولویت نخست این سازمان ذکر کرد و ادامه داد: هنوز از بسته بودن جاده های روستایی اطلاعی نداریم و در صورت بروز مورد اضطراری نسبت به بازگشایی محورهای روستایی اقدام می کنیم .
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اضافه کرد: مردم در صورت هر گونه مشکل در جاده‌ها و یا قبل از سفر با سامانه ۱۴۱ راهداری تماس برقرار کنند.
کهگیلویه و بویراحمد دارای ۷۹ گردنه با دو هزار و ۸۴۶ کیلومتر جاده و ۶۶ نقطه برفگیر به طول ۳۲۷ کیلومتر است. این استان همچنین دارای یک هزار و ۶۷۶ روستای دارای سکنه است که حدود ۷۰۰ روستای آن بالای ۲۰ خانوار جمعیت دارد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.