کد خبر: ۱۸۸۴۸
تاریخ انتشار:۱۷:۴۴ - ۱۶ شهريور ۱۴۰۱
عصر دنا: رئیس قرارگاه اربعین فراجا با اشاره به شلوغی و انبوه جمعیت زائران در مرز خسروی گفت: زوار اگر این مرز را برای سفر اربعین انتخاب کرده اند فعلاً از مراجعه به این مرز خودداری کنند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا،سردار محمد شرفی جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا در حاشیه بازدید از پایانه مرزی خسروی اظهار داشت: زواری که مرز خسروی را برای اربعین انتخاب کرده اند فعلاً از مراجعه به این مرز خودداری کنند.

وی افزود: طرف عراقی به لحاظ رساندن آب و جابجایی و حمل و نقل زائران شرایط مساعد را ندارد، لذا زائران از این بابت دچار مشکل شده‌اند.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا تصریح کرد: سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق با تشکیل جلسه در پایانه مرزی خسروی در تلاش برای برطرف کردن مشکل هستند.

سردار شرفی گفت: از مردم و زوار گرامی درخواست می‌شود اگر مرز خسروی را برای سفر به عتبات عالیات انتخاب کرده‌اند فعلاً در شهرهای عقبه یا در توقفگاه‌های شهری منتظر بمانند. 

رئیس قرارگاه اربعین فراجا تأکید کرد: امکانات از سوی طرف عراقی در این مرز مهیا نیست و رجوع به این مرز منجر به زحمت زائران خواهد شد.

وی بیان داشت: بنا بر تصمیمات استاندار کرمانشاه، ۲۰۰ دستگاه اتوبوس برای تردد زائران در نظر گرفته شده و همچنین نیازهای اولیه خوراکی در حد امکان مهیا شده و در اختیار زوار قرار می‌گیرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.