کد خبر: ۱۸۳۱۸
تاریخ انتشار:۰۷:۴۳ - ۰۱ خرداد ۱۴۰۱
عصر دنا: سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: آیین‌نامه اجرایی قانون رتبه‌بندی معلمان بزودی از سوی کمیسیون امور عمومی دولت تقدیم هیأت وزیران می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

صادق ستاری‌فرد سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: با پیگیری جدی وزیر، بیمه طلایی(تکمیلی) فرهنگیان با خدمات و پشتیبانی مناسب بهداشتی و درمانی بعد از سال‌ها احیا شد.

وی ادامه داد: آیین‌نامه اجرایی قانون رتبه‌بندی معلمان بزودی از سوی کمیسیون امور عمومی دولت تقدیم هیأت وزیران می‌شود.

به گزارش فارس، آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان در جلسات متعدد با حضور تعدادی از کارشناس و معلمان بررسی شد و در نهایت بیست و ششمین نسخه از آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان تقدیم دولت شد.

طبق قانون باید آیین‌نامه طی سه ماه تدوین و تصویب شود و در پایان فصل بهار ۱۴۰۱، رتبه‌بندی معلمان به مرحله اجرایی شدن برود. 

همچنین سخنگوی وزارت آموزش و پرورش پیش از این به خبرنگار فارس گفته بود: وزارت آموزش و پرورش برای بیمه، سفر و مسکن فرهنگیان، برنامه‌ها و سناریوهایی را در حال طراحی دارد.

فرهنگیان نسبت به وضعیت بیمه تکمیلی خود گلایه‌مند هستند و خواستار بیمه تکمیلی مناسب هستند. 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
آخرین اخبار