کد خبر: ۱۸۲۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۷:۲۳ - ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
عصر دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها یکی از ضرورت‌های کشور بود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سید علی احمدزاده در نشست شورای اداری استان افزود: اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها یکی از ضرورت‌های کشور بود که باید در دولت‌های گذشته اجرا می‌شد اما به خاطر ترس و نگرانی مردم این کار را انجام ندادند.

وی اظهارکرد: یکی از الزامات طرح تحول اقتصادی کشور اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه هاست.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: رئیس محترم جمهور و دولت سیزدهم تمام آبروی خود را برای نجات وضعیت اقتصادی کشور گذاشت تا این طرح اجرا شود و همه ما باید در این زمینه همکاری و کمک کنیم.

احمد زاده تصریح کرد: گروهی از گذشته چشم به خارج از کشور داشتند و هر چه برای برجام وقت گذاشتیم نتیجه و ثمری نگرفته‌ایم،گره زدن وضعیت اقتصادی کشور در جام را دولت سیزدهم پذیرفت.

وی ادامه داد: سیاست را بر این گذاشتند که اقتصاد را از درون متعلق کنیم بر روی پای خود بایستیم و اقتصاد خود را به خارج از کشور گره نزنیم البته اجرای این طرح تکلیف قانونی هم است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها علاوه بر ضرورت های گفته شده از سوی مسئولان مختلف یک الزام عقلی است چرا که از قاچاق برخی کالاهای اساسی کشور و سایر کشورها جلوگیری می کند.

احمد زاده تاکید کرد: همچنین با توجه به اینکه وضعیت غذایی و اقتصادی دنیا بخاطر جنگ روسیه و اوکراین به مخاطره افتاده است دولت دنبال این است که غده چرکین اقتصاد کشور را جراحی کند و از این وضعیت عبور کنیم.

وی تصریح کرد: در توزیع یارانه ها انحراف وجود داشت و یارانه ها به دست مردم نیازمند واقعی و ضعیف نمی‌رسید که دولت به نتیجه رسید این وضعیت را تغییر دهد. همه مدیران، فرمانداران، افراد تاثیرگذار، متدین و ولایی و جوانان برای اجرای و تبیین این طرح پای کار باشند و نگذارند این طرح ملی به زمین زده شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه بانک کشاورزی به عنوان بانک عامل اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه هاست، گفت: این بانک سرمایه درگردش متقاضیان طرح‌ها تولیدی و صنعتی را به هر میزان نیاز دارند تامین کند و بدهی و چک برگشتی مانع پرداخت سرمایه در گردش به این افراد نمی شود.

بانکها یارانه مردم را برای اقساط وام برداشت نکنند

احمد زاده تاکید کرد: تا اطلاع ثانوی هیچ بانکی حق ندارد یارانه پرداختی به مردم را به عنوان اقساط وام برداشت کنند. در این زمینه به آقای ابوالحسنی در بانک مرکزی کشور صحبت میکنند چه در با توجه به اینکه در شرایطی هستیم که سلاح نیز یارانه طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها، که به مردم پرداخت شده به ازای ضمانت یا اقساط وام برداشت شود.

وی افزود: مدیران و کارمندان دولت در هیچ جایی حق تضعیف این طرح را ندارند و در راستای اجرای آن تلاش کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: عده ای مریض و فتنه گر هستند و با ضد انقلاب دست به دست هم دادند این طرح را ناموفق جلوه داده و زمین بزنند که باید مراقب فتنه‌گران داخلی هم باشیم.

رسانه ها برای اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها به دولت کمک کنند

احمد زاده با بیان اینکه همه رسانه های استان برای اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها به دولت کمک کنند، تصریح کرد: هرکسی، اداره‌ای، نهادی، دستگاهی و رسانه‌ای در خصوص این طرح رفتاری کند که بین مردم تشویش ایجاد شود و مردم را به خیابان بکشاند، مسئول است و باید پاسخگو باشد. مسئولان و دستگاه‌های متولی پای کار باشند و این وضعیت را رصد کنند تا ازاین پیچ تاریخی عبور کنیم.

 

وی ادامه داد: همانطوری که ریاست محترم جمهور مطرح کردند نقد منصفانه خوب است از نقد منصفانه استقبال می‌کنیم اما تخریب این طرح به مصلحت کشور نیست.

به گزارش ایسنا، استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مدیران کل استان بیان کرد: خود و شما را با رعایت اخلاق سفارش می کنم و انتظار از مدیران رفتار اسلامی و مبتنی بر شریعت مقدس و پیامبر صلوات الله علیه است، تندخویی و بد اخلاقی از یک مدیر به دور است اینکه برخی ها شما را وادار می کنند که یک جمله از شما بگیرند ضبط و در فضای مجازی پخش کنند درست نیست و باید مراقب باشید اگر به کسی ایرادی هست پشت سرش، او را تخریب نکنید چرا که دور از شان اخلاقی است و در جامعه صحبت‌های مسئولان، فرماندار، مدیران کل و بخشدار بازتاب دارد بنابراین مراقب افرادی که دنبال هستند از ما مدیران مطلبی بگیرند و جهت ایجاد تشنج در جامعه منتشر کنند، باشید.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یاسوج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
مگه خبر دارین که این طرح اجرا شده ... فکر کنم مثل بودجه خبر نداشتین
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.