تاریخ انتشار:۱۸:۰۴ - ۱۱ فروردين ۱۴۰۱
عصر دنا: طی حکمی از سوی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، حجت الاسلام محمد زارعی‌پور به عنوان امام جمعه سرفاریاب منصوب شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

طی حکمی از سوی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، حجت الاسلام محمد زارعی‌پور به عنوان امام جمعه سرفاریاب منصوب شد.
حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن اعلام این خبر، گفت: با بیان اینکه خوشبختانه در بسیاری از نقاط استان نماز جمعه دایر بوده و ائمه جمعه به صورت فعال و پویا در خدمت مردم هستند.
عبودی بیان کرد: نماز جمعه در بخش سرفاریاب برای مدتی متوقف شده بود که با تلاش های نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و حمایت‌های ایشان و همچنین عنایت شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و با پیگیری‌هایی که ما انجام دادیم از جمعه فردا 12 فروردین 1400 اولین نماز جمعه به امامت حجت الاسلام محمد زارعی‌پور در مصلای نماز جمعه سرفاریاب اقامه خواهد شد.
این مسئول گفت: قبل از آن برنامه‌هایی همچون دیدار با خانواده های شهدا، حضور در گلزار برای تحدید میثاق با شهدا را خواهیم داشت و سپس نماز جمعه این هفته به امامت حجت‌الاسلام شیخ محمد زارعی پور در محل مصلای نماز جمعه سرفاریاب برگزار خواهد شد که در این مراسم شورای اداری شهرستان چرام و ائمه جمعه محترم دهدشت و چرام و مارگون نیز حضور خواهند داشت.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین