تاریخ انتشار:۲۳:۱۵ - ۰۵ فروردين ۱۴۰۱
عصر دنا: پایانه‌های مسافربری کهگیلویه و بویراحمد با ۷۹۶ اتوبوس و تاکسی آماده خدمت رسانی به مردم هستند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این استان گفت: از ۲۵ اسفند پایانه‌های مسافربری با ۶۶ اتوبوس و ۷۳۰ دستگاه تاکسی برون شهری آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

محمدی افزود: بر اساس تصمیم ستاد کرونا ناوگان عمومی می توانند با ۱۰۰ در صد ظرفیت مسافران را جابه جا کنند به شرط اینکه مسافران حداقل یک دز واکسن را دریافت کرده باشند.

وی ادامه داد: اگر مسافری واکسن خود را تزریق نکرده باشد با وارد شدن کد ملی، دستگاه پایانه مسافربری قادر به ارائه بلیط به آن مسافر نیست.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده استان بیان کرد: از ابتدای شروع طرح نوروزی که از بیست و پنجم اسفندماه آغاز شده تاکنون بیش از یک میلیون و ۸۵۰ هزار وسیله نقلیه در جاده‌های مواصلاتی استان تردد داشتند.

وی گفت: بیش از ۲۷۶ هزار وسیله نقلیه به استان وارد و بیش از ۲۱۵ هزار وسیله نقلیه از استان خارج شده است.
وی تعداد تردد خودرو‌ها در روز گذشته را بیش از ۲۳۷ هزار مورد عنوان کرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین