تاریخ انتشار:۱۳:۱۲ - ۰۴ فروردين ۱۴۰۱
عصر دنا: رئیس اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد از ۷ فوتی و ۹۲ مصدوم در تصادفات جاده ای طی ۴۸ ساعت گذشته این استان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

جهانبخش وحدت نژاد روز چهارشنبه سوم فروردین ۱۴۰۱  در جمع خبرنگاران گفت: در ۴۸ ساعت گذشته در مجموع ۳۱۹ ماموریت اورژانسی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد توسط اورژانس ۱۱۵ انجام‌شده است.

وی اظهار کرد: از این تعداد۶۳ ماموریت، مربوط به حوادث ترافیکی و تصادفات بوده که تعداد ۹۲ مصدوم بر جای گذاشته و متاسفانه در ۴۸ ساعت گذشته نیز تعداد ۷ نفر فوت ناشی از تصادفات در سطح استان داشته ایم.

رئیس اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در ۴۸ ساعت گذشته ۷ نفر با تشخیص اولیه کووید ۱۹ توسط امبولانس های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل شده است.

به گزارش ایسنا، وحدت نژاد بیان کرد: حدود ۶۱ درصد ماموریت ها مربوط به حوزه بویراحمد و دنا بوده است.

انتهای پیام

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.