تاریخ انتشار:۱۳:۳۵ - ۰۱ فروردين ۱۴۰۱
عصر دنا: آن گونه که دبیر هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد عنوان می‌کند با روند کنونی باید شاهد تعطیلی کامل فوتبال در استان باشیم و تا هنگامی که زمین در اختیار هیئت‌های شهرستانی قرار گیرد تنها دغدغه دست اندرکاران فوتبال استان همین موضوع است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

در شهرستان‌های بزرگ استان زمین‌ها از سوی ادارات ورزش و جوانان به بخش خصوصی سپرده شده و هیئت‌های فوتبال برای برگزاری مسابقات با مشکلی بزرگ یعنی در اختیار نبودن زمین روبرو هستند.

آن گونه که سیدعبدالحسین آشتیانی دبیر هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد عنوان می‌کند با روند کنونی باید شاهد تعطیلی کامل فوتبال در استان باشیم و تا هنگامی که زمین در اختیار هیئت‌های شهرستانی قرار گیرد تنها دغدغه دست اندرکاران فوتبال استان همین موضوع است.

در همین خصوص عبدالحسین آشتیانی دبیر هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه برگزاری دیدار پایانی لیگ برتر باشگاههای فوتبال استان در ورزشگاه شهدای نفت گچساران در گپ و گفتی جدی و اتمام حجت با مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان به شدت از این وضعیت انتقاد کرد و اخطار آخر هیئت فوتبال را به متولیان ورزش استان داد.

آشتیانی مقدم با بیان اینکه فوتبال با این وضعیت به بن بست رسیده است از دهقان مدیرکل جدید خواست تا چاره‌ای برای این مشکل بزرگ اندیشیده شود.

 با توجه به مشکل بزرگ فوتبال استان در بحث زمین اما هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد علی رغم وجود چنین مشکلی مسابقات استانی و شهرستانی را برگزار کرد که انتظار می رود تدبیر و چاره ای برای این معضل فوتبال استان اندیشیده شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین