تاریخ انتشار:۲۰:۲۳ - ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماریهای معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: یک میلیون و ۲۴۱ هزار و ۸۰۴ دُز واکسن کرونا در استان تزریق شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

علیرضا عوض پور گفت: تاکنون یک میلیون و ۴۷۱ هزار و ۶۵۸ واکسن تحویل دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد شده است.

وی تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۴۱۴ نفر واکسن تزریق کردند که ۲۰۱ نفر دُز اول، ۴۹۳ نفر دُز دوم و ۷۱۳ نفر دُز سوم را تزریق کردند، ضمن اینکه ۷ نفر دُز یادآور دریافت کردند.

مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماریهای دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: ۵۴۵ هزار  و ۲۷ نفر در اول، ۴۸۴ هزار و ۲۱۸ نفر دُز دوم و ۲۱۰ هزار و ۸۸۷ دُز سوم کرونا را دریافت کردند، دُز یادآور هم به یک هزار و ۶۷۲ نفر تزریق شد.

وی با بیان اینکه تاکنون یک میلیون و ۲۴۱ هزار و ۸۰۴ دُز واکسن در استان تزریق شده، گفت؛ ۸۴.۴  درصد واکسن تحویلی به استان تزریق شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین