تاریخ انتشار:۱۸:۱۶ - ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان در روزهای پایانی سال و همچنین در سال جدید میزبان گروه جهادی پزشکی شهدای گمنام دانشگاه تهران است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

«مسعود نوری» عصر امروز (۲۳ اسفند ماه) در جلسه هماهنگی گروه جهادی پزشکی خدمت به مناطق محروم از حضور تیم جهادی پزشکی شهدای گمنام با همکاری قرارگاه امام حسین(ع) خبر داد و گفت: گروه جهادی شهدای گمنام دانشگاه تهران به   منظور خدمت به مردم در مناطق محروم استان به کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کنند.

 

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: استان از ۲۶ اسفند تا ۵ فروردین ۱۴۰۱ میزبان گروه ۷۰ نفری از نخبگان پزشکی کشور است.

 

وی عنوان کرد: این گروه جهادی پزشکی در حوزه‌های دندانپزشکی، داخلی، اطفال، زنان و زایمان، گوارش و کبد و گوش، حلق و بینی به مردم مناطق محروم بویراحمد، دنا و مارگون خدمات می‌دهند.

 

نوری عنوان کرد: گروه جهادی پزشکی شهدای گمنام دانشگاه تهران روزهای ۲۷ تا ۲۹ اسفند به مردم حاشیه شهر یاسوج و شهرستان بویراحمد ارائه خدمت می‌کنند و اول تا سوم فروردین در دنا و ۴ و ۵ فروردین در مارگون حضور پیدا می‌کنند.

 

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از ظرفیت این گروه جهادی پزشکی برای شهرستان‌های گرمسیری استان هم خبر داد و گفت: در ماه‌های آینده میزبان این گروه جهادی در گچساران و کهگیلویه خواهیم بود.

 

وی با بیان اینکه فرمانداران این سه شهرستان موظف هستند تا پایان حضور این گروه جهادی نظارت‌های لازم را انجام دهند، خاطرنشان کرد: حوزه فرهنگی و اجتماعی استانداری برنامه‌های متعدد فرهنگی را در دستور کار قرار داده که در سال آینده اجرا خواهد کرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین