تاریخ انتشار:۱۸:۱۶ - ۱۰ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه گفت: مجوز تاسیس و راه اندازی دبیرستان تیزهوشان مقطع متوسطه اول برای سال تحصیلی ۱۴۰۱ جهت انجام فعالیتهای آموزشی در شهرستان کهگیلویه اخذ شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سید فضل‌الله گنجی پور اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده مجوز تاسیس و راه اندازی دبیرستان تیزهوشان مقطع متوسطه اول برای سال تحصیلی ۱۴۰۱ جهت انجام فعالیتهای آموزشی در شهرستان کهگیلویه اخذ شد.

وی افزود: با توجه به پراکندگی و گستردگی حوزه جغرافیایی شهرستان کهگیلویه و شهرستانها و مناطق همجوار و جهت جلوگیری از مهاجرت دانش آموزان نخبه و توانمند به شهرستانهای مجاور با رایزنی و پیگیری انجام شده برای سال تحصیلی جدید با پذیرش تعداد ۲۲ نفر در حوزه پسران و ۲۲ نفر در حوزه دختران انجام فعالیت آموزشی به حول و قوه الهی انجام خواهد شد.

گنجی‌پور بیان کرد: امیدواریم با توجه به پتانسیل و توانمندی دانش آموزان شاهد درخشش و ایجاد زمینه لازم در جهت پیشبرد اهداف آموزشی برای دانش‌آموزان و خانواده‌ها هدیه مناسب و درخور شأن ای را در شب مبعث رسول گرامی اسلام به آنها داده باشیم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین