تاریخ انتشار:۰۷:۰۹ - ۲۶ تير ۱۴۰۰
عصر دنا: رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: ۳ کهگیلویه و بویراحمدی بر اثر ابتلا به کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست دادند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

«پرویز یزدان پناه» از افزایش شمار قربانیان کرونا به ۷۱۳ نفر خبر داد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته سه نفر جان خود را از دست دادند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: هم اکنون ۲۳۴ بیمار در بیمارستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد بستری بوده که ۹۶ نفر از این بیماران مبتلای قطعی و ۱۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

 
وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در استان، ۵۱ هزار و ۱۱۴ نفر بهبود یافته گزارش شده است.
 
یزدان‌ پناه افزود: از ۴۸۰ نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج حدود ۳۶ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های گچساران، بویراحمد و کهگیلویه بوده و همچنین از ۲۵۲ نمونه رپید تست ۱۸ درصد موارد مثبت و بیشتر در شهرستان‌های گچساران، کهگیلویه و بویراحمد هستند.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به اینکه از نمونه‌های انجام شده امروز در گچساران ۵۰ درصد، در لنده ۶۷ درصد و در دنا ۴۲ درصد مثبت هستند، گفت: ضروری است مردم رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی را جدی گرفته، در تجمعات و دورهمی‌ها شرکت نکنند و از حضور در مکان‌های شلوغ و پرخطر خودداری و در صورت داشتن هر گونه علایم بیماری‌های ویروسی به مراکز ١٦ ساعته مراجعه کنند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.