کد خبر: ۱۷۱۱۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار:۰۹:۴۸ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
عصر دنا: درگیری طرفداران دو کاندید شورای شهر بر سر آرای انتخابات باعث شد نیرو‌های پلیس برای آرام کردن فضای شهر اقدام کنند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
مردم یاسوج در انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری و شورای شهر پرشور حضور پیدا کردند. این اعتراضات در یاسوج آغاز شد به زد و خورد میان حامیان دو نامزد در یاسوج انجامید که منجر به دخالت پلیس‌ شد.

براساس گفته شاهدان عینی، دلیل اصلی درگیری حامیان این دو منتخب، بر سر نتیجه شمارش آرای نامزدهای شورای شهر بود.


وقتی درگیری‌ها به زد و خورد رسید؛ نیرو‌های یگان ویژه پلیس به محل اعزام شدند.

به نوشته رکنا، درگیری ۲ طایفه در یاسوج از روز شنبه آغاز شده  و علت اصلی آن اختلاف نظر بین دو کاندیدا بر سر شمارش آرا است. اساسا در استان‌هایی که از نظر قومی و قبیله در وضعیت سنتی تری هستند امکان بروز اینگونه اختلافات در انتخابات شورا‌ها وجود دارد، اما در درگیری ۲ طایفه در یاسوج تا این لحظه مشکل حاد امنیتی گزارش نشده است.
 
پلیس کلیپ قتل ۳ جوان در شهر یاسوج را تکذیب کرد
سردار کیقباد مصطفایی با تکذیب ادعای محتوای کلیپ منتشر شده مبنی بر قتل۳ نفر جوان توسط پلیس در یاسوج گفت: در پی نارضایتی تعدادی از هواداران یکی از کاندیداهای شورای اسلامی شهر یاسوج و تجمع در مقابل فرمانداری بویراحمد اقدامات هنجارشکنانه و دستگیری چند نفر از هنجارشکنان توسط پلیس، معترضان متفرق شدند‌.

وی بیان کرد: کلیپ منتشر شده در فضای مجازی هیچگونه ارتباطی به جریان انتخابات نداشته و مربوط به گازگرفتگی ۳ جوان در سنوات گذشته در یکی از استان‌های همجوار است.

 سرهنگ مصطفایی ادامه داد: متاسفانه عده‌ای به قصد تشویش اذهان عمومی اقدام به انتشار این کلیپ کردند که قطعاً موضوع از سوی پلیس رسیدگی و با منتشر کنندگان این کلیپ طبق قانون برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با توصیه به مردم در خصوص توجه نکردن به برخی کلیپ ها و مطالب منتشر شده در فضای مجازی گفت: پلیس با افرادی که قصد برهم زدن امنیت ذهنی و روانی جامعه را داشته باشند برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.
واکنش یکی از نامزدهای شورای شهر یاسوج به اعلام نتایج شورا

اسماعیل یوسفی نامزد ششمین دوره اسلامی شهر یاسوج با انتشار پستی در فضای مجازی نسبت به اعلام نتایج واکنش نشان داد.

یوسفی در این پست گفت: با توجه به اینکه با تصمیم شورای تامین نتیجه انتخابات شورای شهر نهایی شده است، اینجانب مراتب اعتراض را از راه های قانونی پیگیری خواهم کرد.

یوسفی در ادامه اظهار داشت: هواداران عزیز از هر گونه تجمع در شهر و جلوی فرمانداری و خیابان های منتهی آن خود داری بفرمایید.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
برزو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
خبر گژاری محترم.هیچ درگیری بین دو طایفه تیرتاجی و تامرادی نبوده،درگیری فقط با تیروی های انتظامی و عوامل اجرایی (دولت)بوده که به ناحق ،حق النلس کرده و از آراء مر دم صیانت نکرده.
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
سلام لطفا قبل از درج خبر نگارش املایی خود را درست کنید..
سردار... سرهنگ...
بی نام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
واقعا متاسفم عصردنا،، اغتشاش چیه، یه عده تو این شهر بی صاحب هرکه برا خودش یه سایت خبری درست کرده دارند با اعصاب مردم بازی میکنند،، این خبر شما چهار روز پیش بوده بعد هیچ دعوایی بین دوطایفه هم نبوده،،، متاسفم برات واقعا
مدیر پایگاه نگاه تاریخ درج خبر کنی متوجه میشی که همون چهار روز پیش منتشر شده است
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار