کد خبر: ۱۷۰۳۰
تاریخ انتشار:۰۸:۲۹ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
عصر دنا: کاندیدای انتخابات مجلس یازدهم گفت:اگر به جوانان به چشم تهدید نگاه نمی کردند چرا باید وزیر صنعت و معدن و تجارت این مملکت 30سالگی وزیر باشد و 70سالگی هم وزیر؟درحالی که مدعی است باید از بیرون مدیر وارد کشور کردکه این تفکر ژنرال های همیشه وزیر است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سید ناصر حسینی پور، کاندیدای انتخابات میان دوره ای مجلس در حوزه گچساران و باشت در مراسم افتتاح ستاد انتخاباتیی اش گفت:عزیزانم از روز اولی که وارد این عرصه شدم و بنا به دعوت شما بزرگان، عرض کردم که دارای یک گفتمان فراتر از جناح های سیاسی هستم چرا که ما معتقدیم که مردم از چپ و راست و اصول گرا و اصلاح طلب خسته شده اند.

وی افزود: مردم به شدت از گفتار درمانی های بی خاصیت بیزارند و هر هشت سال یکبار از آغوش جریان اصلاحطلبی به آغوش جریان اصولگرایی می روند و بالعکس،بنابراین مردم دنبال کارآمدی اند و عرض شد گفتمان مان عشق و الفت بین جناح های سیاسی است.

حسینی پور تصریح کرد:آمده ایم تا فراتر از همه جناح های سیاسی گفتمان مان را تبیین کنیم و گفتیم حتی مخالفین ما هم نزدمان احترام دارند ، عرض کردیم که گفتمان حاج قاسم، گفتمان میدان است، یعنی اگر قبول شدیم و این برادران و خواهران فرزند خودشان را به عنوان نوکرشان انتخاب کردند به میدان خواهیم آمد و تیم ما تمامی مسائل و مشکلات شهرستان و روستاهای اطراف را در بخش های مختلف برطرف می کند.

کاندیدای انتخابات میان دوره ای مجلس بیان کرد:ما وعده های سرخرمن به کسی نمی دهیم،ما با مردم دروغ نمی گوییم و ما دفتری برنمی داریم که بگوییم فرزند شما را مشغول کار می کنیم! اما شما به ما رای بدهید!، ما با باورهای مردم بازی نمی کنیم و ما با مردم صادق خواهیم بود و همه مشکلات ریز و درشت مردم را شناسایی می کنیم.

وی افزود:قرار است عملیاتی عمل کنیم و قرار است شعار ندهیم، باید مرد میدان باشیم و این مشکلات تیرماه آینده باید جمع شود، امروز در روستای بی بی جان آباد شاهد بودم که مشکلات گاز و ریه خراب و مصیب برای مردمانی است که در آن روستا زندگی می کنند، اما حرف مردم روستااین بود بود که چرا باید این همه نگهبان کنار ما مشغول کار باشند اما یکی هم از بچه های همین روستا نباشند؟!.

حسینی پور تصریح کرد:باید پرسید که چرا باید یک روستایی با کینه به لوله های نفت نگاه کند؟،چون می گوید حق بنده است . در آسیب شناسی ظرفیت های انسانی در حوزه های مختلف؛کشاورزی ،صنعت و معدن تمام این ظرفیت ها اگر شناسایی شوند راهکار هم مشخص خواهد شد.

کاندیدای انتخابات میان دوره ای مجلس اظهارکرد:بخشی از این مشکلات در شهرستان قابل حل است و با یک مدیریت جهادی و انقلاب به کمک شما جوانان می شود مشکلات را مرتفع کرد،عرض کردم به یکهزارو 500جوان در گچساران و باشت نیازدارم  که بعدها خواهم گفت با این جوانان چه مشکلاتی را می توان حل کرد.

حسینی پور گفت:بخشی از مشکلات در شهرستان ،برخی در استان و بخشی هم باید در پایتخت حل شود،گفتمان میدان گفتمان نخبه پروری است به جای پخمه پروری، ما ثابت خواهیم کرد که فراتر از این جناح های سیاسی کار می کنیم، گفتمانی داریم که به ظرفیت های جوانان اعتقاد دارد و معتقدم در این مملکت غیر از امام راحل و رهبری انقلاب، هیچکس به جوانان به چشم ظرفیت نگاه نمی کند که به چشم تهدید نگاه می کنند.

وی ادامه داد:اگر به جوانان به چشم تهدید نگاه نمی کردند چرا باید وزیر صنعت و معدن و تجارت این مملکت 30سالگی هم وزیر باشد و 70سالگی هم وزیر؟درحالی که مدعی است باید از بیرون مدیر وارد کشور کردکه این تفکر ژنرال های همیشه وزیر است. حتما اگر رای بیاورم خواهم گفت این ژنرال همیشه وزیر نفت باید بیاید و  پاسخ بدهد که وزیر شدنش از قِبَل کرسنت و شکایت ایران به دادگاه لاهه چه خسارت و زیانی را به ملت به ارمغان آورد که ما به شما قول شرف می دهیم.

کاندیدای انتخابات میان دوره ای مجلس گفت:در تلخاب شیرین عزیزی بیان کرد، آقا سید این صندلی سبز یک وقت شما را فریب ندهد که  پاسخ دادم که این صندلی سبز مثل نیزارهای جزیره مجنون سبز است، این صندلی سبز نگاه بنده است که همین دنیا بهشت و جهنم آدمهاست و هرکسی خدمت کرد در این دنیا خداوند محبوبیتش را در قلوب مردم جای خواهد داد و هرکسی هم خیانت کرد اول جهنم او همین دنیا خواهد بود.

وی ادامه داد:آن صندلی سبز مرا یاد نیزارهای جزایر مجنون می اندازد که جنازه شهدایمان در این جزیره ماند و آن نیزارها در جسم بچه های ما سبز شد، صندلی سبز بهارستان اگر به چشم خدمت دیده نشود، هم بسیار خطرناک است.

حسینی پور تصریح کرد:امیدوارم به کمک شما عزیزان بتوانیم این گفتمان را در عرصه عمل به پیش ببریم و ثابت کنیم که آمده ایم برای حل مشکلات مردم، وعده دروغ ندهیم و با مردم صادق باشیم و دنبال تنش نباشیم اگر به بنده توهین کردند مشکلی نخواهد داشت و شمانیز موضعی نگیرید.

وی در پایان اظهارکرد:قرار است در این شهر پیروز را زیر سوال ببریم پس تشنج ها را باید با مهربانی پاسخ بدهیم و با رافت  و با اخلاق اسلامی درکنار هم برای ساختن شهرمان؛ که ان شالله بتوانیم کشتی اسلام و کشتی خدمت را به ساحل آرامش فطرت های زخم خورده پیران و مردان و زنان این مرزو بوم برسانیم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.